سیاسی

وزارت علوم باید فارغ التحصیلان بورسیه را برای هیئت علمی جذب کند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیئت علمی با اولویت فارغ التحصیلان بورسیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خضریان درباره جلسه صبح امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وی به منظور بررسی وضعیت پرونده های مرتبط با بورسیه ها برگزار شد.

وی گفت: این جلسه در ادامه جلسات گذشته کمیسیون اصل ۹۰ برگزار شد و گزارش ها، شکایات و پرونده های مرتبط با موضوع بورسیه از گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اختلافاتی درباره دانشجویانی که حکم جلب دارند، مطرح است و وزارت علوم معتقد است که باید پرونده آنان مجددا مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

خضریان افزود: احتمالا طی روزهای آتی و در محل وزارت علوم این موضوع با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اعضای کمیسیون اصل ۹۰مجلس، هیئت عالی جذب و سایر بخش های تصمیم گیر برگزار و تصمیم نهایی در این باره اتخاذ خواهد شد.

وی تأکید کرد: همچنین آن دسته از افرادی که از دیوان عدالت اداری حکم جلب دارند نیز بدون مشکل تعیین تکلیف شده و پذیرش آنان انجام خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون اصل نود مجلس، وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیئت علمی بر اساس اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با اولویت فارغ التحصیلان بورسیه شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا