ورزش

عزیزی‌پور: مسابقات جام ستارگان پدل به تیم ملی کمک می‌کند

دبیر فدراسیون اسکواش گفت: مسابقات جام ستارگان به تیم ملی کمک می‌کند و با رصد بازی‌ها، نفراتی که باید به اردوی تیم ملی دعوت شوند را انتخاب می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با سایت فدراسیون اسکواش، اظهار داشت: مسابقات جام ستارگان قرار بود از ابتدای سال برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و مجوز برگزاری آن از سوی مراجع ذیصلاح و مسئول صادر نشد. با پیگیری‌های انجمن پدل و فدراسیون اسکواش قرار بر این شد تا مجوز برگزاری مسابقات را بدون حضور تماشاچی داشته باشیم و فدراسیون پیگیری کرد و این رقابت‌ها رقم خورد.

دبیر فدراسیون اسکواش افزود: در حال حاضر تا پایان زمان ثبت نام، چهار روز  باقی مانده، استقبال خوبی هم  از استان‌های مختلف شده و مازندران، کرمانشاه  و خراسان جنوبی و گلستان و چند استان دیگر شرایط میزبانی و شرایط حضور در مسابقه را جویا بودند. کمیته مسابقات انجمن پدل نیز مسابقات را به دو بخش مقدماتی و جدول اصلی برنامه‌ریزی کرد که فضا برای حضور تمام نفراتی که علاقمندند فراهم کرده است تا در این مسابقات شرکت کنند، با هم رقابت کنند و چهار تیم  جدول اصلی راه یابند.

وی عنوان کرد: مسابقات در سطح بالا برگزار خواهد شد. ما می‌خواهیم تا این رقابت‌ها از لحاظ پراکندگی و حضور ورزشکاران از تمام کشور باشد و صرفا از یک منطقه خاص نباشد. این هم پیام خوبی است که شاهد علاقمندی استان‌ها برای حضور در این مسابقات هستیم.

عزیزی‌پور یادآور شد: این مسابقات قطعا به پیشرفت پدل کمک می‌کند. جام قهرمانی نخستین دوره جام ستارگان بسیار ارزشمند بوده و این رقابت‌ها، حکم قهرمانی کشور را داشته و رنکینگ‌های کشوری را خروجی مسابقات تغییر خواهد داد. جوایز نقدی هم به تیم های برتر تعلق می‌گیرد. 

او ادامه داد: وقتی انتخابی برگزار می‌شود صرفا نام انتخابی روی‌ آن گذاشته می شود. با توجه به اینکه آخرین انتخابی در سال گذشته بوده، بر مسابقات نظارت و عملکردها ارزیابی شده و نفراتی که باید به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. این مسابقات رنکینگ کشوری دارد، می‌تواند  آغازگر رنگینک جدید  و ثبت شده رسمی در انجمن باشد. انجمن برگزار کننده این مسابقات است و رنکینگ‌ها می‌تواند تغییرات خیلی محسوسی داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا