دانش و فناوری

برگزاری برنامه های ترویجی بجای نمایشگاه ارائه دستاوردهای نانو

مدیر گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد توسعه فناوری نانو گفت: امسال نمایشگاه فناوری نانو برگزار نشد اما بنا داریم، برنامه های جایگزین برای این نمایشگاه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عماد احمدوند امروز در نشست توان افزایی ستاد توسعه فناوری نانو که در محل این ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه و جشنواره نانو برگزار نشد اما برنامه هایی در راستای جایگزین نمایشگاه خواهیم داشت.

مدیر گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد توسعه فناوری نانو افزود: بنا داریم که نمایشگاه های کوچکی را در محل ستاد توسعه فناوری نانو در اّبان ماه برگزار  کنیم.

احمدوند با تاکید بر اینکه اهداف ستاد توسعه فناوری نانو، ترویج  موضوع بازار و صنعت  بخش فناوری نانو است، بیان کرد: همچنین شناسایی شرکت‌هایی با قابلیت صادراتی از دیگر برنامه های ستاد توسعه فناوری نانو به شمار می رود.

وی گفت: برای شناسایی شرکتهای با قابلیت صادراتی، می توان معیارهایی همچون پیچیدگی فناوری، ثبت پتنت و … را می توان مد نظر قرار داد. از سوی دیگر سوابق صادراتی محصول را می توان برای ارزیابی شرکتها در نظر گرفت.

همچنین دکتر مهدی کدخدایی مسئول ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری نانو گفت: ما برنامه های ترویجی در ستاد در حوزه صنعت به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر در حال تهیه لیست این برنامه ها که از آبان ماه آغاز می شود، گفت: عموم افراد می توانند مخاطب این برنامه ها باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا