ورزش

لائوتارو: مسی همیشه یک گام از دیگران جلوتر است/ آرژانتینی‌های زیادی هوادار اینتر هستند

مهاجم آرژانیتنی اینتر معتقد است لیونل مسی بهترین بازیکن جهان و یک یک گام از دیگران جلوتر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که در رده ملی با برنده شش توپ طلا هم‌تیمی است، در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: من مسی را بیشتر از اینکه از بازی مقابلش بشناسم، از هم‌تیمی بودن‌مان در تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌شناسم. قبلاً هم گفته‌ام و در آینده باز هم خواهم گفت که لیونل بهترین بازیکن جهان است. حقیقت این است که آرژانتینی بودن لئو باعث غرور ماست و همیشه سعی می‌کنیم از او چیزهایی بیاموزیم. از دید من، مسی در سطحی دیگر است، او درک متفاوتی از فوتبال دارد و همیشه یک گام از دیگران جلوتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مهاجم 23 ساله نراتزوری همچنین با یادآوری قهرمانی تاریخی اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 10-2009 با سرمربیگری ژوزه مورینیو اظهار داشت:  یادم می‌آید آن فینال لیگ قهرمانان را در خانه با خانواده‌ام می‌دیدم. بازی مهمی بود چون آرژانتینی‌های زیادی در آن تیم اینتر بودند و قهرمانی مهمی برای باشگاه اینتر بود. هر دو گل را دیه‌گو میلیتو به ثمر رساند؟ بله، درست است، هر دو گل را میلیتو به ثمر رساند.

وی افزود: دیه‌گو انسان و بازیکن خیلی مهمی در کشور ما به شمار می‌رود. من از دیدن بازی‌ها او در راسینگ کلوب خیلی لذت می‌بردیم. قطعاً هواداران اینتری زیادی در آرژانتین به خاطر حضور بازیکنان آرژانتینی زیادی که به این باشگاه آمده‌اند، وجود دارند.

مهاجم آرژانتینی اینتر همچنین در تمجید از هموطنش و نایب رئیس این باشگاه ایتالیایی خاطرنشان کرد: خاویر زانتی فرد خیلی مهمی برای اینتر و البته ما بازیکنان است. او تجربیاتی را که در اینتر کسب کرده است، در اختیار ما قرار می‌دهد. زانتی از همان اولی که من به ایتالیا آمدم، همیشه سعی کرده است به من کمک کند، بنابراین همیشه قدردانش هستم.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا