سیاسی

تمامی ظرفیت‌های نیروهای مسلح را برای کنترل کرونا به‌کار گرفته‌ایم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نیروهای مسلح در زمینه کنترل، نظارت، پیشگیری، درمان و کمک به بیماران کرونایی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی و ظرفیت‌های کامل نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا و تحقق فرمان فرمانده معظم کل قوا قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور تمامی اعضا، فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های نیروهای مسلح از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، رؤسای کمیته‌های تخصصی و قرارگاه‌های تابعه در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع گزارشی از روند فعالیت‌ها و مشارکت فراگیر نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا ارائه کردند.

سرلشکر باقری در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های انجام شده نیروها و سازمان‌های نیروهای مسلح در لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا، بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نیروهای مسلح در کنترل، نظارت، پیشگیری، درمان، کمک به بیماران و در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تأکید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اتخاذ تدابیر و سیاست‌های پیشگیرانه مؤثر و تداوم آن تا حصول نتیجه مطمئن و تقلیل میزان فراگیری این بیماری و همچنین لزوم استمرار، آگاه‌سازی و آموزش همگانی مردم در نحوه مراقبت و مقابله با بیماری کرونا را ضروری دانست.

همچنین در این جلسه علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصطفی قانعی رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از فرماندهان نیروهای مسلح و کادر درمانی سازمان‌های تابعه در همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا، آخرین وضعیت فراگیری این بیماری در سطح کشور، اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه و روند درمان مبتلایان و میزان اثربخشی تدابیر و سیاست‌های اتخاذشده را تشریح کردند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا