شهرستان ها

حوزه هنری کردستان درگذشت پیشمرگ مسلمان کرد را تسلیت گفت

سنندج – حوزه هنری استان کردستان با صدور پیامی درگذشت مرحوم برهان قادرخانزاده از پیشمرگان مسلمان کرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام حوزه هنری استان کردستان آمده است: درگذشت کاک برهان قادر خان زاده پیشمرگ مسلمان کرد و فرمانده دلاور و همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ضایعه‌ای گران برای استان کردستان سرزمن مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌های بزرگ و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خانواده محترم قادر خانزاده در شهرستان شهیدپرور بانه نماد عینی ایثار و رشادت در نظام اسلامی بوده و در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی شش شهید را تقدیم کرده‌اند و امروز بار دیگر این خانواده عزیز، یکی از بزرگان خود را از دست داد.

زنده یاد کاک برهان قادر خانزاده در زمان عمر با عزت خود منشأ خدمات بسیاری در منطقه بود و امنیت پایدار امروز در سایه تلاش‌ها و حضور همیشگی این چنین مردان غیور و عاشق به وطن و نظام اسلامی حاصل شده است.

اینجانب به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه همکاران حوزه هنری انقلاب اسلامی درگذشت این فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر را به مردم استان کردستان به ویژه خانواده و سایر بستگان آن مرحوم به ویژه برادر بزرگوارشان کاک دارا قادر خانزاده تسلیت عرض می‌کنم و از خدای منان برای آن غیور مرد عرصه ایثار و فداکاری علو درجات و قرار گرفتن در کنار برادران شهیدش را مسئلت دارم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا