بین الملل

کاظم جلالی: جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض با تهدیدهای واقعی مقابله کند


سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو عنوان کرد: زمان آن فرا رسیده تا جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض و تزویر تلاش‌های خود را معطوف مقابله با تهدیدهای واقعی کند که حیات بشریت را به مخاطره انداخته است.


به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) در توئیتی به زبان روسی در توئیتر سفارت ایران در مسکو نوشت: جامعه جهانی بدون رعایت و پایبندی اعضای آن به قوانین و مقررات بین‌المللی امنیت نخواهد داشت.

وی افزود:‌ یکجانبه گرایی و نادیده گرفتن منافع یکدیگر در مناسبات بین‌المللی، کشورها را از مقابله جمعی با تهدیدات نوظهور که نیاز به همبستگی و هم افزایی دارد باز خواهد داشت. 

سفیر ایران عنوان کرد:‌ زمان آن فرا رسیده تا جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض و تزویر تلاش‌های خود را معطوف مقابله با تهدیدهای واقعی که حیات بشریت را به مخاطره انداخته است، کند.

وی نوشت: از کار ویژه‌های دیپلماسی دستیابی به مخرج مشترک از منافع و تهدیدات است و برجام نتیجه و مولود دیپلماسی گفت‌وگو و اثبات برخورداری کشورها از ظرفیت رفع نگرانی‌های یکدیگر از طریق احترام، گفت‌وگو و درک مشترک توام با حسن نیت، فارغ از توسل به زور، تهدید و تحریم است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا