سیاسی

اعمال محدودیت برای تردد همراهان مقامات اجرایی به مجلس


عضو هیات رئیسه مجلس از اعمال محدودیت برای تردد همراهان مقامات اجرایی به مجلس در شرایط خاص کرونایی خبر داد.


حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز ناظران مجلس گفت: در جلسه امروز تصمیم بر این شد تا محدودیت‌هایی برای تردد همراهان مقامات اجرایی به مجلس با توجه به شرایط خاص کرونایی اعمال شود.

وی افزود: در این تصمیم بنا بر این شد تا مقامات ارشد اجرایی که حضور آنها در مجلس ضرورت دارد ترددشان به مجلس انجام شود اما محدودیت‌هایی برای تردد همراهان آنها در مجلس در نظر گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در روزهای کاری مجلس بیش از 800 نفر از دستگاه‌های اجرایی اعم از وزیر و معاون وزیر و معاون پارلمانی، کارشناس و… از دستگاه‌های اجرایی به مجلس تردد دارند که لازم است با توجه به شرایط خاص پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و به منظور اجرای دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی در این ترددها اعمال شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: مجلس نمی‌تواند کارش را تعطیل کند و به همین منظور باید حتی الامکان از ترددهای غیرضرور جلوگیری شود.

وی در پایان با اشاره به نشست امروز اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این نشست تصمیم بر این شد تا شیوه‌نامه‌ای برای تاسیس فراکسیون‌ها در مجلس تدوین تا چنانچه این موضوع نیازمند اصلاح آیین نامه است اصلاحات لازم در این زمین در آینی‌نامه داخلی مجلس اعمال شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا