شهرستان ها

نقش ناجا در حوزه امنیت فرهنگی و اجتماعی غیرقابل انکار است

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر نقش ناجا در حوزه امنیت گفت: آمادگی داریم برنامه های مشترکی را در حوزه امنیت فرهنگی و اجتماعی با نیروی انتظامی تعریف و اجرا کنیم.

حجت الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: یکی از ارکان مهم رشد و پیشرفت کشور تلاش در حوزه امنیت است.

وی با بیان اینکه امنیت از ابعاد بسیاری برخوردار است، افزود: یکی از ابعاد مهم امنیت، امنیت سخت است که به اقدامات پلیس باز می‌گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی بر اساس رسالتی که به دوش دارد، مسئولیت تأمین امنیت داخلی کشور را برعهده دارد و با ۲۰ مأموریت در این حوزه در حال انجام وظیفه است.

عباسی عنوان کرد: شهدای بسیاری از نیروی انتظامی پیش و پس از جنگ تحمیلی برای مقابله با اشرار و حفظ و حراست از مرزهای کشور تقدیم اسلام و انقلاب شده است.

وی عنوان کرد: امروز امنیت کشور و استان مرکزی مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است و پرسنل خدوم نیروی انتظامی نماد پلیس متدین انقلابی در دنیا و فضای بین الملل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: اداره کل تبلیغات استان آمادگی دارد تا با همکاری ناجا در ۲ حوزه امنیت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های خوبی را اجرا کند و دستاوردهای بیشتر داشته باشد تا با کمک نیروی‌های ناجا فضای فرهنگی خوبی در شهر و استان ایجاد شود.

عباسی با بیان اینکه اقدامات ناجا به برخورد محدود نمی‌شود، عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم ناجا پیشگیری است و ثمره آن بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: در بسیاری از محله‌ها ائمه جماعات و روحانیون با مسئولین ناجا همکاری خوبی دارند و این همراهی و همدلی توانسته مشکلات مردم را حل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: امروز افرادی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند، به دین، کشور اسلامی و پیروان اهل بیت (ع) خدمت می‌کنند و مصداق آیه شریفه ان تنصروالله ینصرکم هستند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا