شهرستان ها

۴۶۱ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه سیب سوران کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در عملیاتی مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ۴۶۱ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه سیب سوران کشف شد، گفت: یکی از قاچاقچیان در این عملیات به هلاکت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مقابله با قاچاق به‌ویژه مواد مخدر یکی از رسالت‌های مهم نیروی انتظامی است، اظهار داشت: در عملیاتی مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ۴۶۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه خودروی حامل مواد مخدر در منطقه دپکور از توابع شهرستان سیب سوران به دستور پلیس متوقف شد، تصریح کرد: این محموله از شرق کشور بارگیری شده بود که ۳۷۲ کیلوگرم تریاک و ۸۹ کیلوگرم حشیش بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه با دستور توقف پلیس قاچاقچیان اقدام به تیراندازی کردند، افزود: با شلیک پلیس یکی از این افراد جان خود را از دست داد و سپس سایر سرنشینان خودرو تسلیم شدند.

حسنی بابیان اینکه در این عملیات از خودروی حامل مواد مخدر تعداد قابل‌توجهی مهمات جنگی و دوقبضه سلاح کلاشینکف نیز کشف و ضبط شد، بیان کرد: حضور به‌موقع و هوشیارانه مأموران انتظامی عامل اصلی موفقیت در این عملیات بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا