ورزش

برگزاری جلسه کمیسیون داوران فدراسیون کشتی با حضور دبیر

جلسه‌ کمیسیون داوران کشتی کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه با اشاره به حضور محمد مصلایی‌پور به عنوان یک داور جوان المپیکی و آینده دار به عنوان سرپرست کمیسیون داوران از همه داوران خواست که از وی حمایت لازم را به عمل آورند.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: باید اتحاد و همدلی بین داوران کشور بیشتر شود و به جهت ارتقاء سطح فنی داوری کشتی می بایست کاهش منطقی در تعداد داوران بین المللی داد و هم اکنون تعداد داوران بین المللی ایران بالاست.

در ادامه توضیحاتی به اعضا در مورد اپلیکیشن داوری داده و مقرر شد پس از اعمال پیشنهادات اعضاء این اپلیکشین که با هدف شفاف سازی و اجرای عدالت در داوری ساخته شده است به زودی روی سایت فدراسیون کشتی بارگذاری شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه حق الزحمه های داوری بود که افزایش آن با توجه به تورم موجود، مورد تأیید رئیس فدراسیون قرار گرفت.

برنامه ریزی کمیسیون داوران جهت جذب قهرمانان به حرفه ی داوری و همچنین تعداد مدرسین داوری کشور در رشته های مختلف از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود ضمن اینکه در مورد رتبه بندی داوران به جهت حضور در مسابقات به خصوص استفاده از بهترین داوران در مسابقات لیگ برتر و مسابقات انتخابی تیم ملی، مورد تأکید اعضاء قرار گرفت.

مصوبات این جلسه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا