ورزش

برگزاری نشست مجازی ورزش بانوان کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه


نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت : تلاش کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به حضور بانوان ورزشکار ناشنوا از هر کشور با رویکرد توسعه ورزش و شرکت در فعالیت‌های ورزشی و امور مدیریتی است.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ نشست مجازی ورزش بانوان کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با مسئول هماهنگ‌کننده کنفدراسیون و مسئولین ورزش کشورهای عضو برگزار و پیرامون ورزش بانوان بحث و تبادل نظر گردید.

زهرا داودی نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان طی مکاتبه با مسئولین کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که ظهر امروز از طریق فضای مجازی نشستی با حضور خانم Sonu Sharma برگزار شد، ضمن بررسی راه‌های توسعه ورزش بانوان، بر حضور بانوان در حوزه های مدیریتی ناشنوایان نیز تاکید گردید.

نایب رئیس بانوان فدراسیون، راه اندازی سایت آسیایی، برگزاری مسابقات یا بازی های آسیایی ویژه بانوان، امتیاز ویژه به کشورهایی که در امر ورزش بانوان توجه بیشتری داشتد را از مهمترین مصوبات این نشست خواند.

همچنین عنوان شد برای جلسه آتی یکی از بانوان ورزشکار قهرمان ناشنوا نیز حضور داشته و در خصوص فرصت ها، تهدیدها و امکانات موجود بانوان بررسی شود.

علیرضا بسیح سرپرست کمیته فنی در این نشست نایب رئیس بانوان فدراسیون را همراهی کرد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا