موسیقی

برگزاری کنسرت در دوران کرونا!/ بلیط‌هایی که با تخفیف هم فروش نمی‌رود

کنسرت هوروش بند در جزیره کیش هر روز با کاهش قیمت بلیت همراه می‌شود، اما گویا مخاطبان موسیقی حاضر نیستند برای دیدن اجرای این گروه دست به جیب شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه «هوروش بند» قصد دارد نخستین کنسرتِ موسیقی پاپ، در دورانِ پس از شیوع ویروس کرونا را در تاریخ 30 مهر در کیش برگزار کند.

در این میان اما بلیت‌های کنسرت هوروش بند به فروش نمی‌روند و کسی حاضر نیست بلیت‌های این اجرا را بخرد. قیمت بلیت‌های این کنسرت در ابتدا تا 340 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما رفته رفته و هر چه به روز اجرا نزدیک شدیم، برگزارکنندگانِ این کنسرت به این نتیجه رسیدند که کسی حاضر نیست این قیمتِ گزاف را برای دیدنِ هوروش بند پرداخت کند.

آنها قیمت را تا 300 هزار تومان پایین آوردند. اما باز هم برای شنیدنِ هوروش بند، این رقم خیلی بالا بود. در تازه‌ترین تغییر قیمت، برگزارکنندگان تصمیم گرفتند که 50 هزار تومان دیگر هم پایین بیایند.

اکنون و روی سایت ایران کنسرت قیمت بلیت‌های این کنسرت از 140 هزار تومان شروع و تا 250 هزار تومان ادامه دارد.

در حال حاضر سایت ایران کنسرت را که بررسی می‌کنیم، شاهدیم که تعداد محدودی از بلیت‌ها فروخته شده (بخوانید قرمز شده) است.

این عدمِ استقبال از سوی مخاطبان موسیقی می‌تواند حاوی چند پیام باشد.

نخست آنکه مخاطبان موسیقی می‌خواهند به گروه‌هایی مانند هوروش بند بگویند دیگر به آخر خط رسیده‌اند و مانند خیلی از گروه‌های مشابه، عمرِکوتاهِ فعالیتشان در عرصه موسیقی به پایان رسیده است.

شاید هم پیامِ مخاطبان به این گروه‌ها این باشد که دیدنتان اینقدرها هم نمی‌ارزد که بخواهیم برایش 250 هزار تومان خرج کنیم.

شاید هم مخاطبان موسیقی پاپ هرگز حاضر نیستند، در دوران کرونا به دیدنِ کنسرت‌های پاپ بیایند.

پس از شیوع ویروس کرونا، برگزاری کنسرت‌های موسیقی هم مانند خیلی از رویدادهای هنری، لغو شد. اکنون بیش از هفت ماه است که هیچ کنسرتی در ایران و با حضور تماشاگران برگزار نشده است.

انتهای پیام/

 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا