ورزش

حاشیه برد یک نیمه‌ای استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان|حضور غلامی و قائدی بین‌ آبی‌پوشان +عکس


نیمه اول دیدار دوستانه استقلال و نفت مسجدسلیمان با پیروزی آبی‌ها به پایان رسید.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان بعدازظهر امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که نیم اول این دیدار به ترتیب با  گل‌های مسعود ریگی و آرش رضاوند به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

* پیش از شروع این مسابقه بازیکنان نفت مسجدسلیمان زودتر از آبی‌پوشان در زمین  حاضر بودند. مجتبی حسینی سرمربی تیم نفت بازیکنانش را در زمین جمع کرده بود و دقایقی برای آنها صحبت کرد.

* بازیکنان تیم استقلال از ساعت 14:10 وارد زمین چمن شدند در این هنگام محمود فکری از سایر بازیکنان تیمش خواست که سریع‌تر وارد زمین شوند. فکری پیش از شروع بازی برای دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد.

* عارف غلامی از بین ملی پوشان استقلال تنها بازیکنی بود که برای شروع کار در بین آبی پوشان حاضر شده است.او قبل از شروع کارش دقایقی با مظلومی صحبت کرد.

* هنگام گرم کردن تیمی بازیکنان استقلال ارسلان مطهری به صورت انفرادی به نرم‌دوی مشغول بود.

 

* نصرالله عبداللهی و جواد قراب دو پیشکسوت استقلال برای تماشای این مسابقات در زمین شماره 2 آزادی حاضر شدند.

* مصطفی سلیمانی معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان برای تماشای این بازی روی سکوهای زمین شماره 2 آزادی در کنار تعدادی از بازیکنان استقلال مانند رشید مظاهری و بابک مرادی نشست.این دو بازیکن پیش از شروع مسابقه با معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت‌وگو کردند و سپس همراه او به سمت نیمکت تیم نفت مسجدسلیمان رفتند و پس از خوش و بش را نیمکت‌نشینان این تیم گفت‌وگویی را هم با مجتبی حسینی انجام دادند.

* پیش از آغاز بازی پرویز مظلومی و ووریا غفوری برای دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

* پیش از شروع مسابقه محمود فکری به سمت نیمکت نفت مسجدسلیمان رفت و پس از خوش و بش هماهنگی‌های لازم در خصوص مسابقه را با او انجام داد.در این گفت‌وگو فکری و حسینی توافق کردند که بازی در دو وقت 40 دقیقه‌ای برگزار شود.

* در هنگام برگزاری بازی فریادهای حنیف عمران‌زاده و صمد مرفاوی قابل توجه بود. آرش برهانی نیز در کنار خط به این دو مربی استقلال کمک می‌کرد.

* هنگام برگزاری مسابقه تعدادی از کارکنان ورزشگاه آزادی مشغول کوتاه کردن چمن‌ها بودند که صمد مرفاوی به همین خاطر از مسؤولان تیم استقلال خواست تا به این افراد تذکر بدهد چرا که صدای دستگاه آنها باعث ایجاد سر و صدا می‌شد.

* بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال نیز برای تماشای این مسابقه در زمین شماره 2 آزادی حاضر شد.

*عارف غلامی هنگام انجام بازی به نرم دوی پرداخت.

*هنگام برگزاری مسابقه مهدی قائدی با لباس شخصی در کنار زمین حاضر شد و به گفت‌وگو با فکری پرداخت.

*نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال نیز از تماشاگران این مسابقه بود.

*داور وسط این مسابقه پسر جواد قراب و یکی از کمک‌های او نیز پسر یدالله اکبری دو بازیکن اسبق استقلال هستند.

*پس از گل اول استقلال، حنیف عمران زاده به یازده بازیکن استقلال که روی سکو بودند اعلام کرد برای گرم کردن به کنار زمین بیایند و آن‌ها نیز زیر نظر امید دفتری کار کردند.

*در دقایق پایانی نیمه اول آرش برهانی متوجه حضور پیشکسوتان استقلال روی نیمکت شد و به سمت آن‌ها رفت و به خوش و بش مشغول شد. برهانی از دیدن قائدی روی نیمکت خوشحال شد و به او خوش آمد گفت.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا