ورزش

به بازیکنانم بی احترامی نمی‌کنم/ قائدی به استقلال اضافه می‌شود

‌سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در حال حاضر باید از داشته‌هایم استفاده کنم گفت: بازیکنانی که با ما تمرین می‌کنند سرمایه‌های تیم هستند و نمی‌توانم به آنها بی احترامی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر محمود فکری پیش از آغاز دیدار دوستانه امروز دوشنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی گفت: ما به دنبال بازی های تدارکاتی هستیم تا بتوانیم تیم را با آمادگی کامل وارد لیگ بیستم کنیم.

وی در مورد مشکلات این روزهای استقلال هم گفت: هنوز یک بازیکن را می توانیم به جمع سایر بازیکنانمان اضافه کنیم. امیدوارم باشگاه هر چه سریعتر این مشکلات را حل کند. یکی از مشکلات ما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است. امیدواریم هر چه زودتر این مشکل هم برطرف شده تا بتوانیم از تمامی نفراتمان استفاه کنیم. در کل اینکه اگر به بازیکنان مان اهمیت دهیم، به آنها بر می خورد و خورد می شوند. به بازیکنانم بی احترامی نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ملی پوشان تیمش به خاطر حضور در اردو به استراحت نیاز داشتند، تصریح کرد: لیگ فرسایشی سال گذشته که نزدیک به ۱۵ ماه طول کشید و بازیکنان را خسته کرد. اما امروز مظاهری و غلامی به جمع ما اضافه شدند و سایر ملی پوشان هم در روزهای آینده به  جمع ما خواهند پیوست.

فکری تاکید کرد: از نظر علمی هم بازیکنانی که این قدر خسته هستند نیاز به استراحت دارند تا بتوانند با یک ریکاوری خوب تمریناتشان را آغاز کنند.

وی در مورد وضعیت مهدی قائدی خاطرنشان کرد: با جدایی قائدی مخالفم و این بازیکن به جمع ما باز خواهد گشت. نبود او امروز هیچ ارتباطی به جدایی از تیم ندارد. در مورد دیاباته هم باشگاه با او به صورت مجازی در ارتباط است و به طور حتم بعد از انجام مطالباتش در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مشکلات مالی و توقعاتی که هواداران از تیم دارند نیز گفت: به هر حال ما کمی دیر تمریناتمان را شروع کردیم. باید از داشته هایمان استفاده کنیم. در حال حاضر  باید از همین بازیکنانی که در اختیار داریم استفاده کنیم و اگر این اتفاق صورت نگیرد به نوعی به داشته هایمان بی احترامی کردیم اما ان شاالله با بازگشت ملی پوشان و دیاباته تیم‌مان تکمیل خواهد شد. امیدواریم شروعی موفق در لیگ داشته باشیم.

وی تاکید کرد: البته ما یکسری خواسته ها را هم داریم ولی آن را رسانه ای نمی کنیم. این موضوع بین ما و باشگاه خواهد بود ولی در مجموع همه به دنبال موفقیت استقلال هستیم.

فکری در پاسخ به پرسشی که در رابطه با وضعیت امید نمازی مطرح شد نیز گفت: با نمازی صحبت کردیم و در حین صحبت با او با دفتری هم جلساتی داشتیم. با توجه به اینکه دفتری در تهران حضور داشت به تمرین آمد. روزمه اش را دیدیم، کار عملی او را ارزیابی کردیم و احساس کردیم می تواند به ما کمک کند. البته از نمازی هم عذرخواهی کرده و یا خواهیم کرد ولی با توجه به اینکه ما چند گزینه داشتیم باید یکی از آنها را انتخاب می کردیم که دفتری انتخاب ما بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد محمد بلبلی هم گفت: او شرایط روحی ماندن در استقلال را نداشت. با او صحبت کردیم و متوجه شدیم که نمی تواند به استقلال کمک کند.

وی در مورد جدایی برهانی و پیوستن او به تیم امید استقلال هم گفت: با برهانی صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که او می تواند به تیم امید کمک کند. البته من به او گفتم که هم اینجا می تواند کمک کند و هم در تیم امید باشد و اتفاقا این موضوع را هم به فال نیک می گیریم چون یکی تعامل خوبی بین ما و تیم های پایه برقرار می‌شود.

فکری در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران شروعی خوبی در لیگ داشت و به آنچه که هدفمان است دست پیدا کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا