ورزش

کرگر: مصدومیت فان دایک روی شانس موفقیت لیورپول تاثیر می گذارد


اسطوره لیورپول و کارشناس فوتبال این روزهای انگلیس، معتقد است مصدومیت فیرجیل فان دایک تاثیر منفی روی عملکرد تیم قهرمان لیگ برتر می گذارد.


به گزارش خبرگزاری فارس، لیورپولی ها همچنان از مصدومیت سنگین «فان دایک» ناراحت هستند. حتی پیامی که مدافع 28 ساله و هلندی تیم آنفیلدی در فضای مجازی منتشر کرد و از عزم خود برای بازگشتی با قدرت در آینده گفت، از ناراحتی سرخ پوشان و هواداران کم نکرده است.

زیرا آنها نیز همانند کارشناسان، حضور فان دایک را به عنوان عاملی بس مهم در موفقیت های دو سال اخیر تیم همچون قهرمانی اروپا و قهرمانی لیگ برتر تلقی می کنند.

حال با نبود این بازیکن برای مدت 6 تا 8 ماه، مشخص نیست که چه اتفاق یا اتفاقاتی ممکن است برای تیم مدافع عنوان قهرمانی انگلیس رخ دهد.

در این ارتباط «جیمی کرگر» عنوان کرد نبود این بازیکن ممکن است باعث شود لیورپول نتواند از مقام قهرمانی اش در لیگ برتر دفاع کند.

این چهره قدیمی که اکنون به عنوان کارشناس فوتبال تحلیل ارائه می کند، در مصاحبه ای که توسط روزنامه دیلی میل انتشار یافت، گفت:سئوال اکنون این است که آیا لیورپول می تواند بدون فان دایک بازهم قهرمان لیگ برتر شود؟

وی افزود:هر تیم 3 یا 4 بازیکن تاثیرگذاردارد. اگر یکی از این نفرات غیبت کند، بدون در نظرگرفتن توانمندی مربی، مشخص نیست که باعث چه لطمه ای بر تیم خواهد شد.

او ادامه داد: فکر می کنم نبود فان دایک، باعث باز شدن دایره رقابت برسر مقام قهرمانی لیگ برتر خواهد شد. ابتدای فصل حس می کردم لیورپول تیمی است که حریفان برای قهرمانی مجبورند بر آن غلبه کنند اما اکنون فکر می کنم جریان کسب قهرمانی مجدد در این تیم به خاطر نبود فان دایک متوقف خواهد شد.

کرگر افزود:به این ترتیب لیورپول مجبور است در ژانویه وارد بازار نقل و انتقالات شود. نه فقط به خاطر مصدومیت فان دایک بلکه به این خاطر که آنها قبل از شروع فصل لوورن را نیز از دست دادند. سایر بازیکنان نیز در این پست آسیب پذیر نشان دادند.

او تصریح کرد: می دانم که پنجره نقل و انتقالات بسته شد. اما آنها باید در ژانویه آماده خرید باشند. زیرا امکان دارد کمبود بازیکن مانع رسیدن مجدد به مقام قهرمانی شود.

فان دایک در دقیقه 11 بازی شنبه با اورتون دچار پارگی رباط صلیبی شد و اکنون مجبور است تحت عمل جراحی قرارگیرد.

انتهای پیام/

 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا