ورزش

علت عدم برد بارسا در 2 بازی قبل چیست؟ / کومان: مسی می‌خواهد فردا بازی کند


سرمربی بارسلونا در نشست خبری اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا در خصوص شرایط بازیکنانی چون مسی، دمبله و گریژمان سخن گفت.


به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا میزبان فرنتس‌واروش مجارستان است.

کومان در نشست خبری این بازی گفت: ما می‌خواهیم لیگ قهرمانان اروپا را با قدمی خوب آغاز کنیم، بازی را ببریم تا بتوانیم روی ذهن‌ها اثرگذار باشیم. مهمترین چیز این است که فردا در بازی خانگی پیروز شویم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: شما اگر بازیکن یا مربی بارسلونا باشی قطعا تحت فشار هستی. این فشارها باعث می‌شود که تیم‌ ما بازی را ببرد. من به بازی فردا خوش‌بین هستم.

وی در خصوص دمبله گفت: دمبله به خوبی تمرین می‌کند و این درست است که مقابل ختافه توپ‌های زیادی را از دست داد ولی این اتفاق هم بخشی از سبکی است که او بازی می‌کند. به او گفتم که بازتر بازی کند و در نیمه دوم عملکردش بهتر شد.

کومان در خصوص مسی نیز گفت: مسی خوشحال است، او به خوبی بازی می‌کند و می خواهد در بازی فردا حضور داشته باشد. من مخالفتی ندارم و شکی ندارم که او در بازی فردا می‌درخشد. او در بازی‌های آینده نیز گل خواهد زد.

سرمربی بارسلونا گفت: ما در 4 بازی 8 گل به ثمر رساندیم. نمی‌دانم آیا تیمی است که رکورد بهتری داشته باشد یا خیر ولی من نگران گل‌ زدن نیستم. ما کیفیتی عالی داریم و در 2 بازی گذشته که نتوانستیم پیروز شویم علت این بود که آنها به خوبی دفاع کردند. 

البته بسیاری از رسانه‌ها این آمار بسیار ضعیف دانسته‌اند و در این خصوص می‌تواند گزارش مربوط را در اینجا بخوانید.

کومان در رابطه با گریژمان نیز گفت: او به خوبی تمرین می‌کند و مشخصاً اگر در نوک خط حمله قرار گیرد بهتر هم بازی خواهد کرد. تنها کاری که بازیکنانم باید انجام دهند این است که تلاش کنند و سطح خود را بالا ببرند.

این صحبت‌های در حالی است که گریژمان عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته که می‌توانید گزارش آن را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا