اقتصاد

برقراری مجدد خط مسافربری دوبی- بندرلنگه


خط مسافربری دوبی – بندرلنگه به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود با رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره راه اندازی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، خط مسافری دوبی- بندرلنگه با شناور‌های تندرو  به صورت منظم و هفتگی و با رعایت حداکثری پروتکل‌های مقرر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شد.

این گزارش حاکی است تمامی مسافرین با به همراه داشتن تست عدم ابتلا به بیماری کرونا و دارا بودن ملزوماتی از قبیل: ماسک و دستکش بر روی صندلی‌های علامت‌گذاری شده سفر خود را آغاز می‌کنند و تا پایان سفر با رعایت حداکثری پروتکل‌ها سفر خود را به انجام می‌رسانند.

بر اساس اعلام شرکت کشتیرانی با توجه به استاندارد بالای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شناور‌های مسافری این شرکت و با توجه به نظم و انضباط هنگام سوار و پیاده شدن مسافرین و در طول سفر، مقامات بندری و بهداشتی امارات متحده عربی نسبت به فعال سازی مجدد خط بندرلنگه- دوبی همکاری لازم را مبذول داشتند.

گفتنی است، بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، سالن مسافری شناور علی‌رغم دارا بودن گنجایش ۲۳۵ نفر مسافر تنها پذیرای ۱۰۰ نفر مسافر است.

لازم به ذکر است، قیمت بلیت سفر با شناور‌های مسافری شرکت کشتیرانی والفجر در مسیر دوبی-بندرلنگه و بالعکس، ۵۰ درصد ارزان‌تر از سفر‌های مشابه هوایی است.

همچنین، طی این سفر‌ها هر مسافر می‌تواند از مزایای حمل رایگان تا ۴۰ کیلو بار بهره‌مند شود، این در حالی است که مسافرین مجاز به حمل ۲۰۰ کیلو بار در این سفر‌ها هستند.

لازم به  ذکر است  این سفر‌ها به صورت منظم و هر هفته طبق برنامۀ اعلامی در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۸۳۵۱۵۴-۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا به سایت کشتیرانی والفجر www.valfajr.ir برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا