شهرستان ها

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم

قشم – مدیر ورزش و جوانان قشم گفت: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در پنج کلاس و در دو بخش آقایان و بانوان، یکم آبانماه در قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل حق گویان بیان کرد: این دوره مسابقات به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت های فردی به صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده خواهد بود.

وی با بیان انکه بیش از ۵۰ خودرو در این رویداد ورزشی شرکت خواهند کرد، افزود: با توجه به علاقه ویژه مردم قشم به رشته های مختلف ورزش اتومبیلرانی و در راستای توسعه این رشته در سطح قشم این مسابقات برگزار می شود.

مدیر ورزش و جوانان قشم، ادامه داد: خودروها در کلاس های ۱۳۰۰، ۱۴۰۰، ۱۶۰۰، ۱۸۰۰ و بالای ۲۰۰۰ سی سی با هم به رقابت می پردازند که در هر کلاس حداقل ۷ خودرو باید حضور داشته باشند تا برگزاری مسابقات آن رده برگزاری شود.

وی همچنین از ایجاد زیرساخت برای پیست موتورکراس در محدوده روستای دفاری قشم خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده و با حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، زمینی به مساحت سه هکتار در اختیار هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قرار داده شده است.

حق گویان همچنین از احداث پیست درگ و سرعت در محدوده جزایر ناز خبر داد و اضافه کرد: با توجه به وجود علاقمندی بین جوانان و گردشگران و در راستای جلوگیری از بروز حوادث و سوانح مختلف و ایجاد بستری امن و آموزش علمی و ایمن، این پیست نیز به زودی احداث خواهد شد.

وی در پایان شرط ثبت نام از شرکت کنندگان را داشتن گواهینامه معتبر، کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث برشمرد و افزود: این مسابقات در میدان طالقانی (گلدن سیتی) برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۳۵۴۰۰۰۲۱ و ۰۹۰۳۹۱۷۷۶۶۶ تماس بگیرند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا