ورزش

پورموسوی: نفت آبادان در شروع لیگ، دو مشکل دارد/یارگیری کردیم اما یک ریال هم ندادیم


سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در شروع مسابقات دو مشکل داریم زیرا هم از نظر بدنی عقب هستیم هم باید بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیروس پورموسوی بعد از مساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان در بازی دوستانه اظهار داشت: دنبال نتیجه نبودیم زیرا در زمان آماده سازی تیم هستیم. مهم این است که برنامه‌هایی که طراحی کرده‌ایم را روزانه اجرا کنیم. با توجه به اینکه تمرینات ما دیر شروع شده طبیعی است که باید برنامه تاکتیکی و بدنسازی را توام پیش ببریم. در این فاصله بازیکنان فشار سختی را تحمل می‌کنند زیرا تاریخ شروع مسابقات اعلام شده است و امیدواریم شرایط ما روز به روز بهتر شود و بازیکنان فشار تمرینات را تحمل می‌کنند.

وی افزود:از روزی که استارت کار را زدیم 25 روز فرصت داشتیم. هم باید بازیکن می‌گرفتیم هم کار بدنسازی می‌کردیم و بازی تدارکاتی و کار تاکتیکی انجام می‌دادیم. امروز دومین بازی تدارکاتی ما بود مطمئنا تا 10 آبان نمی‌توانیم با توجه به شرایط بدنی که برایشان به وجود آمده است از نظر فنی نمی‌توانیم تمام وظایف را انجام بدهند ولی هفته به هفته شرایط شان بهتر خواهد شد و امیدوارم از روز اول مسابقات در کنار امتیاز گیری بتوانیم شرایط بدنی بازیکنان را بالا بکشیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه از بازیکنان جدید راضی هستند، گفت: با احترامی که برای جدا شده‌ها قائل هستیم تمامی جذب شده ها از نظر فنی مورد تایید ما هستند و توانسته‌ایم آنها را جذب کنیم اما دو مشکل داریم از نظر بدنسازی عقب هستیم و برای هماهنگی هم نیاز به زمان داریم و شرایط سختی داریم زیر بیش از 9 تغییر در تیم داشتیم و باید سعی کنیم شرایط روز به روز بهتر شود.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: طیبی، عبدالله زاده و حکیم نصاری به دلیل مصدومیت در تمرینات ما نیستند و خالقی‌‌فر هم دیر به ما اضافه شده است. امیدوارم باتلاش پزشکان مصدومان سریع تر به جمع ما اضافه شوند و بازیکنان هم شرایط را درک کنند.

سرمربی نفت آبادان در مورد وضعیت بودجه باشگاه گفت: در یارگیری خوب عمل کرده‌ایم اما یک ریال پرداختی نداشته‌ایم چه به بازیکنان جدید چه به بازیکنان فصل گذشته اما خوشبختانه پیگیری خیلی خوب از سوی نمایندگان مجلس و فرمانداری و هیات مدیره باشگاه را شاهد هستیم.

پورموسوی در مورد شرایط مدرک حرفه‌ای مربیگری و اینکه نیمی از مربیان این مدرک را ندارند، گفت: این قانون برای الان نیست، در تمام دنیا این اتفاق رخ می‌دهد و قانونی است برای علم و آموزش است با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه‌ها رخ داد و برای این دوستان هم بهتر است که دوره مربیگری را طی کنند و در سال 2016 مربیان در لیگ قهرمانان باید مدرک مربیگری داشته باشند و در یک مدت سه ساله باید مدرک بگیرند و امروز فدراسیون نسبت به مدرک مربیان سخت‌گیری می‌کند و اگر این قانون اجاره شود به فوتبال ما کمک خواهد شد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا