ورزش

رضایی:اشتباهات مان زیاد بود/مرادی: دو دقیقه ها سخت گیرانه بود!

سرمربیان دو تیم پرسپولیس بهبهان و کربنات سدیم فیروزآباد پس از اولین بازی شان در لیگ برتر هندبال بانوان از وضعیت بازیکنان و داوری ها گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین مسابقه از اولین روز دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه دو تیم تازه وارد در این رویداد، پرسپولیس بهبهان و کربنات سدیم فیروزآباد از گروه اول به مصاف هم رفتند که این دیدار نزدیک و زیبا با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید.

ناهید رضایی سرمربی پرسپولیس بهبهان پس از برد برابر تیم فیروزآباد گفت: بازی خیلی خوبی بود اما چون بازی نخست بود اشتباهات زیاد بود. خوشبختانه در اواخر مسابقه به خودشان آمدند و توانستند اختلاف را جبران کردند و پیروز شدند.

وی ادامه داد: از قبل به پیروزی فکر می‌کردم اما بازیکنانم جوان هستند و استرس باعث شد اوایل بازی کار سخت شود.

سارا مرادی سرمربی کربنات سدیم فیروز آباد نیز پس از اولین حضور تیمش در لیگ برتر و قبول شکست برابر تیم بهبهان گفت: هر دو تیم خوب بودند سرعتی و جنگنده بودند. دو تیم از لیگ دسته یک با هم بازی کرده بودند، اما پرسپولیس تغییرات عمده‌ای در لیگ برتر داشت و هر دو تیم جوان بودند.

وی افزود: حس می‌کنم یک سری دو دقیقه‌ها کمی ناعادلانه یا بهتر است بگویم سختگیرانه گرفته شدند. این را در مورد دو تیم می‌گویم که باعث شد تیم ما اُفت کند.

مرادی تصریح کرد: ۹۰ درصد اعضای تیم ما از تیم جوانان ما هستند و این حتی یک امتیاز خوب برای فدراسیون است.

سرمربی تیم هندبال کربنات سدیم فیروزآباد در پایان خاطرنشان کرد: در کل بازی قابل قبولی مقابل تیم پرسپولیس داشتیم، ولی نتیجه قابل قبول و مطلوب نیست. باید ببینیم در بازی‌های بعدی چه اتفاقی می‌افتد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا