ورزش

برتری مدافع عنوان قهرمانی برابر فولاد/پرسپولیس خوش درخشید

اولین روز از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان با برتری تیم اشتاد سازه مدافع عنوان قهرمانی و تیم پرسپولیس بهبهان در اولین حضورش در لیگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین روز از دور رفت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان یادواره شهدای سلامت از امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران و با حضور هشت تیم آغاز به کار کرد. امروز در اولین روز این رقابت‌ها شاهد برگزاری دو دیدار در گروه اول بودیم که با برتری دو تیم اشتاد سازه مدافع عنوان قهرمانی و پرسپولیس بهبهان به پایان رسید.

در اولین مسابقه امروز، تیم اشتاد سازه مشهد به سرمربیگری نشمین شافعیان از مربیان تیم ملی هندبال به مصاف تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت. نیمه اول این دیدار حساس با تساوی ۸ بر ۸ تمام شد. در نیمه دوم گل‌های بیشتری بین دو تیم رد و بدل شد و در نهایت تیم اشتاد سازه موفق شد تیم سپاهان را شکست دهد.

در دیگر دیدار امروز دو تیم تازه وارد لیگ برتر، پرسپولیس بهبهان و کربنات سدیم فیروزآباد به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار هم با تساوی ۱۳ بر ۱۳ تمام شد اما در نهایت شاگردان ناهید رضایی از تیم پرسپولیس بهبهان موفق شدند با اختلاف یک گل برنده این دیدار نزدیک و زیبا باشند.

نتایج کامل مسابقات روز دوشنبه ۲۸ مهر (گروه A):
* اشتاد سازه مشهد ۲۸ – فولاد مبارکه سپاهان ۲۶
* پرسپولیس بهبهان ۲۸ – کربنات سدیم فیروز آباد ۲۷

برنامه روز دوم مسابقات روز سه شنبه ۲۹ مهر (گروه B):
* شهید شاملی کازرون – تأسیسات دریایی ساعت ۱۱
* ذوب آهن اصفهان – سنگ آهن بافق ساعت ۱۴

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا