ورزش

شجیع: با کمک شبکه شکوه با دستگاه‌های اجرایی در ورزش همگانی وارد تعامل می‌شویم

نایب رئیس فدراسیون همگانی گفت که هدف این فدراسیون از طرح شکوه، همگرایی در ورزش همگانی و فعال کردن ظرفیت‌هاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا شجیع در مراسم آیین رونمایی از طرح‌های شکوه و شمس اظهار داشت: کشوری مانند چین چهار هزار سمن ورزشی دارد که آنها بار قابل توجهی از مدیریت توسعه ورزش را بر دوش دارند، اما در ایران 250 سمن جوانان در کشور ما فعال است. امیدوارم سمن‌ها شناسایی شوند و ظرفیت‌های آنها فعال شود و ضمن توانمندسازی، اهداف و فعالیت‌های آنها را همسو و در نتیجه کمک کنیم ورزش در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه افزود: امروز از شبکه شکوه را رونمایی خواهیم کرد‌. سال‌هاست که حوزه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا کمیته ورزش همگانی را در فدراسیون‌ها ایجاد کند و امروز با حضور نمایندگان 20 فدراسیون احکام اعلام می‌شود. اهداف ما همگرایی در ورزش همگانی، فعال کردن ظرفیت‌ها و به اوج رساندن تعامل با فدراسیون‌های ورزشی است که این یک حلقه مفقوده در ورزش است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تأکید کرد: به کمک این شبکه وارد تعامل با دستگاه‌های اجرایی می‌شویم و برنامه‌های عملیاتی و اقدامات ملی مشترک طراحی خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: مشابه همین شبکه را در استان‌ها شکل خواهیم داد. ما به شبکه ملی اکتفا نمی‌کنیم و شبکه استانی را فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا