شهرستان ها

جبهه فرهنگی انقلاب تهدید کرونا را به فرصت رشد تبدیل کند

بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی کرونا را یک تهدید دانست و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب می‌تواند از شرایط به وجود آمده به دلیل این بیماری، فرصت‌های زیادی بسازد و رشد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: عرصه فرهنگ، عرصه ترجیح رویکردهای فعالانه بر فعالیت‌های مُنفعلانه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: بحران یک فرصت خطرناک به شمار می‌آید که به همان میزانی که خطرآفرین است می‌تواند باعث رشد و حرکت مثبت شود.

وی افزود: برخی از بحران‌ها می‌تواند نیروهای بالقوه یک جامعه را به حرکت درآورد که جنگ هشت ساله نمونه واضح این موضوع است.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: در ساحت فرهنگی انقلاب و فعالیت‌های فرهنگی هم باید تهدید شناس بود و هم و فرصت شناس؛ اما باید فرصت‌ها را به خوبی شناخت و از آنها استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی کرونا را یک تهدید دانست و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب می‌تواند از شرایط به وجود آمده به دلیل این بیماری، فرصت‌های زیادی بسازد و رشد کند.

وی در انتها به وظایف تمام گروه‌ها در زمینه فرهنگ اشاره داشت و گفت: تعیین سهم و نقش هر یک از نهادهای دولتی و مردمی برای انجام برنامه‌های فرهنگی، بازنمایی فرهنگ‌ساز و الگوساز فعالیت‌ها امری واجب است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا