بین الملل

امیدواری ظریف نسبت به حصول نتیجه مطلوب درباره سقوط هواپیمای اوکراینی


وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر خارجه اوکراین ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل دو طرف مذاکرات مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی هر چه سریعتر به نتایج مطلوب و مورد نظر برسد.


به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، همزمان با برگزاری دوره دوم مذاکرات بین ایران و اوکراین در مورد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی «یوگنی ینین» معاون وزیر امور خارجه این کشور و رئیس هیأت مذاکره کننده اوکراینی امروز (دوشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد. 

در این دیدار روند مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی مورد گفت و گو قرار گرفت. 

وزیر امور خارجه با ابراز تاسف مجدد از وقوع این حادثه دردناک، با مثبت و سازنده ارزیابی کردن دور اول مذاکرات دو کشور در مورد این سانحه هوایی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دو طرف این مذاکرات هر چه سریعتر به نتایج مطلوب و مورد نظر برسد.‎

در این دیدار همچنین روابط دوجانبه ایران و اوکراین و راه های توسعه همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش فارس، دور اول مذاکرات ایران و اوکراین اوایل دی ماه در کی یف به ریاست محسن بهاروند معاون وزیر خارجه ایران و همتای اوکراینی برگزار شد و دور دوم نیز طی امروز و فردا در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا