شهرستان ها

۶باند مسلح قاچاق مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

سمنان- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری شش باند مسلح قاچاق مواد مخدر در استان کشف و متخلفان تحویل دستگاه‌های قضایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس نادعلی غروب دوشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان سمنان، با بیان اینکه در شش ماهه اول سال ۹۹ و با تلاش مأموران انتظامی شش باند مسلح قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند، بیان کرد: ۹ قبضه اسلحه از این باندهای مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی همچنین ۳۷ باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در استان سمنان شناسایی و متلاشی شده است، ابراز کرد: متخلفان در این باندها به مراجع قضائی تحویل داده شده‌اند.

رئیس پلیس مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً در شش ماهه نخست سال جاری در سطح استان هشت هزار و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، تاکید کرد: ۲۱ نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق در عملیات مشترک پلیس مبارزه مواد مخدر استان با استان‌های دیگر به چنگ قانون گرفتار شده‌اند.

نادعلی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال ۹۹ همچنین دو هزار نفر در استان سمنان مرتبط با جرایم مواد مخدر دستگیر شده‌اند، بیان داشت: نیمی از دستگیر شدگان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم داشته‌اند و پنج درصد دستگیر شدگان زن هستند از سوی دیگر بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان سمنان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های شاهرود، دامغان و سمنان است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا