ورزش

موسوی: مجلس نسبت به سرخابی ها نگاه حمایتی دارد/منتظر دریافت گزارش نهادهای نظارتی درباره پرونده ویلموتس هستیم


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما به سرخابی‌ها بیشتر حمایتی است به جز نظارت از طریق مجاری قانونی پیگیر‌ی‌های لازم را برای رسیدگی به امور این باشگاه ها انجام می‌دهیم.


سیدنظام الدین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نشست امروز برخی اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با سرپرست‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد بودیم برخی هواداران دو تیم محبوب پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس در واکنش به مسائل و مشکلات اقتصادی این دو باشگاه،‌ اعتراض‌ داشته و حتی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. به همین دلیل نمایندگان استان تهران با توجه به جایگاه جغرافیایی دو تیم برای رسیدگی به این مشکلات جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌ها برگزار کردند.

وی افزود: از کانال‌های مختلف قصد داریم به مشکلات پرسپولیس و استقلال رسیدگی کرده و در این راه از مسئولان دولتی و باشگاه‌ها هم خواسته‌ایم مشکلات خود را به تفصیل بیان کنند. بخش عمده‌ای از مشکلات استقلال و پرسپولیس مالی است و بیشتر این مشکلات مالی هم مربوط به قراردادها و بدهی‌های دو باشگاه از گذشته است. بدهی‌های ریالی و ارزی زیاد سبب شده مدیران دو باشگاه برای رسیدن به اهداف خود دچار مشکلاتی شوند.

دبیر اول مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس توضیح داد: با این وجود از مدیران باشگاه‌ها دعوت کردیم تا با حضور در مجلس مشکلات به شکل جدی بحث و بررسی شود. نگاه ما بیشتر حمایتی است و مجلس در مواجهه با مسائل و مشکلات فعلی باشگاه‌ها جدا از نظارت، از طریق مجاری قانونی پیگیر‌ی‌های لازم را انجام می‌دهد. از طرفی مسئولان دولت هم موظف هستند شرایط بهتری برای آنها ایجاد کنند زیرا این مشکلات سبب شده شرایط مالی دو باشگاه دچار مشکل شود. 

موسوی خاطرنشان کرد: حداقل انتظار هواداران استقلال و پرسپولیس که موکلان ما هستند این است که پیگیر رفع مشکلات دو باشگاه باشیم و با دعوت از مدیران این باشگاه‌ها و همچنین مسئولان وزارت ورزش این مسائل را تحت نظر داشته باشیم.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ویلموتس توضیح داد: در این پرونده بررسی‌های ما ادامه دارد و از نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست کرده‌ایم گزارش مکتوب خود را ارائه دهند. آنها هم پیگیر موضوع هستند و با ارائه این گزارش درباره پرونده ویلموتس اقدامات جدی‌تری انجام می شود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا