شهرستان ها

شهدای مدافع حرم مسیر را درست و به موقع انتخاب کردند

ساری- مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مسیر را درست و به موقع انتخاب کردند، گفت: امروز صدها گروه جهادی آبروی نظام را تقویت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید خراسانی شامگاه دوشنبه در مراسم یادبود شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه شهید بلباسی، راه صدساله را یک شبه طی کرده است، گفت: شهدای مدافع حرم مسیر را درست انتخاب و به موقع عمل کردند.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران به تعداد گروه‌های جهادی، اشاره کرد و افزود: دشمنان فتنه گر داخلی فکر می‌کردند که انقلاب با این فتنه‌ها سرنگون خواهد شد، اما در آن دوره‌ها که گروه‌های جهادی کمتر از ۴۰ گروه بود، و شهید بلباسی هم جز گروه جهادی دانشجویی بود، امروز صدها گروه جهادی آبروی نظام را تقویت کردند.

سردار خراسانی با بیان اینکه این انقلاب، انقلاب نسل اول نیست، ادامه داد: این انقلاب نسل‌ها را بهم وصل خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران اضافه کرد: به خاطر خیانت رئیس جمهوری در اوایل انقلاب روحیه یاس و ناامیدی در کشور حاکم بود، فتنه گران در اوایل انقلاب تزشان این بود که باید ولایت را بزنیم، ولایت فقیه را به وکالت فقیه و بعد تشریفاتی تبدیل می‌کنیم.

سردار خراسانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که اصل انقلاب به جایی که بخواهد برسد، خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تمام نسل‌های شهید مثل حلقه‌های بهم پیوسته متصل به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) هستند.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب حسینی است، افزود: شهدای مدافع حرم یک زنجیره بهم پیوسته به سیدالشهدا (علیه السلام) و ان شاء الله به امام زمان (اروحناه له فداه) نیز وصل هستند لذا در این زنجیره فاصله‌ای بین آنها نیست وانقلاب یک حرکت پیوسته است و مقطعی نیست.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران درادامه به ظرفیت استان مازندران هم اشاره کرد و یادآور شد: درتاریخ ائمه (علیهم السلام) نگاه کنیم حکومت ناب شیعه در مازندران و دیار علویان برپا شده است.

سردار خراسانی مازندران را از مناطقی که به اسلام خدمات زیادی کرد، برشمرد و با اشاره به شهدا گفت: شهدا باب الحوائج بوده و شهدای گمنانی که دارای مراتب و مقام هستند.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه شهدا ما را فراموش نخواهند کرد، اضافه کرد: ما آزاده شده اباعبدالله الحسین (علیه السلام) هستیم لذا شهادت حادثه نیست، شهادت یک انتخاب دوطرفه است که یک طرف آن خداست و یک طرفه آن شهید است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا