شهرستان ها

نزاع در شرق استان تهران طی یکسال اخیر کاهش ۲۳ درصدی داشته است

ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نزاع در شرق استان تهران طی یکسال اخیر کاهش ۲۳ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی از افزایش کشف سرقت در شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: کشف سرقت نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

عزیزی با بیان اینکه در حوزه کشف مواد مخدر رشد ۸ درصدی را شاهد بوده‌ایم گفت: ۹ هزار و ۷۹۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول یکسال گذشته در شرق استان تهران کشف شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کاهش ۲۳ درصدی نزاع‌ها در شرق استان تهران نیز خبر داد و گفت: طی یکسال گذشته ۳۵۴ مورد نزاع دسته جمعی و ۱۳ هزار و ۵۸ مورد نزاع انفرادی رخ داده است.

وی افزود: در حوزه مقابله با قاچاق، طی یکسال گذشته ۶۱۲ پرونده تشکیل و ۸۹ خودرو در رابطه قاچاق توقیف و ۶۳۰ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده و همچنین ۴ هزار و ۲۳۶ خرده فروش و معتاد با رشد ۱۴ درصدی و ۱۲۷ قاچاقچی مواد مخدر با ۱۸ درصد رشد در شرق استان تهران دستگیر شده‌اند.

عزیزی عنوان داشت: در حوزه جرایم سایبری طی یکسال اخیر ۲ هزار و ۱۷۷ فقره جرم داشته‌ایم که در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته‌ایم و ۸۸ درصد از جرایم حوزه سایبری کشف و هزار و ۵۰۳ فقره از جرایم سایبری که در سایر مناطق کشور رخ داده، به سایر استان‌های ارجاع شده است.
 

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا