ورزش

۸۰ درصد تیم فوتبال استقلال خوزستان تغییر کرد/ تیم جدیدی را ساختیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به تغییر ۸۰ درصدی این تیم، گفت: برای حضور در رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم جدیدی را ساختیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلیفه اصل عصر امروز پس از تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه ۹ بازیکن اصلی ما در فصل گذشته به لیگ برتر کوچ کردند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با جذب بازیکنان تازه، تیم متفاوتی را نسبت به سال گذشته برای رقابت با حریفان خود در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با کسب نتایج خوب مردم خوزستان را شاد کنیم.

وی بازی تدارکاتی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را مفید ارزیابی کرد و افزود: حدود دو هفته است با انجام تمرینات بدن‌سازی، برنامه‌های آماده‌سازی تیم را در تهران پیگیری می‌کنیم و با گذشت زمان بیشتر به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم نفت آبادان، تیم بزرگی است و مقابل این تیم خوب بازی کردیم و دستاوردی که از این بازی داشتیم، خیلی خوب بود و برای آینده به ما کمک بسیار خوبی خواهد کرد.

خلیفه اصل در پایان گفت: تیم استقلال خوزستان به تازگی ۶۰ درصد آمادگی خود را دست پیدا کرد و تعویق دو هفته‌ای مسابقات به ما خیلی کمک می‌کند.

اردوی آمادگی تیم فوتبال استقلال خوزستان از هجدهم مهرماه در تهران آغاز شد و سی‌ام مهرماه به پایان می‌رسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا