شهرستان ها

پیست اسکیت اراک یکی از استانداردترین پیست‌های کشور است

اراک – رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: وجود یکی از بهترین و استانداردترین پیست‌های اسکیت کشور در اراک، زمینه برای قهرمان پروری در این رشته ورزشی مهیاست.

گزارش خبرنگار مهر، بهمن محمدرضایی عصر دوشنبه در جلسه مجمع انتخابی رئیس جدید هیأت اسکیت استان مرکزی، در اراک اظهار کرد: احداث پیست استاندارد اسکیت کشور در اراک و بهره مندی از این ظرفیت می‌تواند سکوی پرتاب برای اسکیت کشور باشد. باید این پتانسیل و ظرفیت را غنیمت بشماریم.

وی افزود: هم اکنون تمام زیرساخت‌های اسکیت در استان مرکزی مهیا است. بدون شک رئیس جدید هیأت اسکیت این استان باید از این ظرفیت کم نظیر و پتانسیل‌های موجود به نحو احسن در زمینه گسترش، توسعه و قهرمان پروری این ورزش نه تنها در استان بلکه در کشور بهره‌برداری کند.

رئیس فدراسیون اسکیت بیان کرد: این فدراسیون برای هر گونه تحول و گسترش و توسعه ورزش اسکیت با وجود این همه زیرساخت، پشتیبان هیأت است.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کرد که همدلی و اتحاد در ورزش می‌تواند رمز موفقیت باشد و باید از منیت ها و تک روی‌ها و ایجاد نفاق جداً پرهیز کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ورزش استان به ویژه در ورزش اسکیت می‌توان تیم‌های اعزامی به تورنمنت‌های خارج کشور از همین استان باشد.

وی افزود: البته در این حوزه باید از ظرفیت نیروهای انسانی توانمند و کاربلد به خوبی استفاده کرد، تا بتوان به اهداف طراحی شده برای دستیابی به قهرمانی و توسعه ورزش دست یافت.

رئیس فدراسیون اسکیت کشور خاطرنشان کرد: قهرمانان و ملی‌پوشان بسیاری در این استان متولد شدند، و ارج نهادن به قهرمانان و به کارگیری تجربیات این قهرمانان فرصت مناسب است. باید از این فرصت‌های ارزشمند که گنجینه هستند سود برد تا بتوان قهرمانان ورزشی بیشتری را تربیت کرد.

زیرساخت‌های لازم در استان مرکزی برای توسعه ورزش اسکیت مهیا است

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی از هیچ‌گونه همکاری با هیأت‌های ورزشی دریغ نخواهد کرد.

عابد حقدای اظهار کرد: همه زیرساخت‌های ورزشی اسکیت در استان برای توسعه این ورزش مهیا است و برای شکوفایی و استعدادیابی باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

در پایان رأی گیری جهت انتخاب رئیس هیأت جدید اسکیت استان مرکزی برگزار شد که اسفندیار خسروی با ۱۵ رأی مأخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی انتخاب شد.

گفتنی است برای سکانداری هیأت اسکیت استان مرکزی، هفت نفر کاندید شدند، که از این تعداد شش نفر انصراف دادند.

در این نشست از زحمات مهین علی‌بخشی و محمد همتی رئیس و سرپرست پیشین هیأت اسکیت استان مرکزی قدردانی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا