شهرستان ها

جشنواره داستان کویر در دامغان آغاز به کار کرد

دامغان- دبیر جشنواره داستان نویسی دانشجویی کویر از آغاز به کار این جشنواره خبر داد و گفت: دانشجویان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا اول دی ماه۹۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پارسا امیرسلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از طرف کانون شعر و ادب دانشگاه دامغان، جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه کویر آغاز به کار کرد، بیان کرد: دانشجویان سراسر کشور از هم اکنون تا یکم دی ماه ۹۹ می‌توانند داستان‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه موضوع این جشنواره داستان نویسی آزاد است، افزود: علاقه مندان آثار خود را به صورت فایل word و با فونت ۱۴ B Nazanin حداکثر در پنج هزار کلمه به ایمیل جشنواره به نشانی kavir.festival@gmail.com ارسال کنند همچنین علاقمندان توجه داشته باشند که در فایل word ارسالی، نام، نام خانوادگی، نام دانشگاه محل تحصیل،شماره دانشجویی، شماره تماس و آدرس ایمیل خود را نیز درج کنند.

دبیر جشنواره داستان نویسی دانشجویی کویر با بیان اینکه به نفرات برتر این جشنواره جوایزی اعطا خواهد شد، تاکید کرد: ۱۰ اثر برگزیده توسط هیئت داوران به صورت مجموعه داستان شابک دار چاپ خواهد شد.

امیر سلیمانی با بیان اینکه به نفر نخست این جشنواره مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا می‌شود و نفرات دوم و سوم به ترتیب مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا