شهرستان ها

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی طلاب و نخبگان حوزوی

قم- مدیر حوزه های علمیه ضمن تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی طلاب و نخبگانی حوزوی راهبرد اندیش گفت: علاوه بر شناسایی طلاب نخبه باید از رویکرد راهبردی آنها نیز استفاده حداکثری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی عصر دوشنبه در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری بررسی‌های راهبردی و مطالعات حوزه و روحانیت اظهار داشت: نهایی سازی طرح نظام جامع موضوعات راهبردی در یک زمان‌بندی مشخص امری ضروری است‌.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طرح نظام جامع مسائل راهبردی حوزه و روحانیت باید در اسرع وقت، تدوین و در فرایند تصویب قرار گیرد، افزود: بازخوانی مجدد محورهای ۱۷ گانه مطالعات راهبردی حوزه امری ضروری است.

وی در ادامه بر توجه به پایان‌نامه‌ها، مقالات و کتاب‌های مرتبط با موضوع حوزه و روحانیت تاکید کرد و گفت: رصد پژوهش‌های راهبردی برون حوزوی و راه‌اندازی و بروز رسانی بانک اطلاعات تحقیقات راهبردی جهان اسلام و حتی مراکز و مؤسسات بین المللی در این عرصه نیز امری ضروری است.

آیت الله اعرافی ضمن تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی طلاب و نخبگانی حوزوی راهبرد اندیش گفت: علاوه بر شناسایی طلاب و اندیشمندانی که ظرفیت و ذوق نگاه راهبردی دارند باید از رویکرد راهبردی آنها نیز استفاده حداکثری کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا