شهرستان ها

۵۰ صندوق خرد زنان روستایی در لرستان امسال تشکیل می‌شود

خرم‌آباد- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: تاکنون ۱۴۰ صندوق خرد زنان روستایی در لرستان تشکیل شده و برای امسال نیز تشکیل ۵۰ صندوق جدید پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوشنبه مراسم رونمایی از تلاش‌ها و توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

در حاشیه این مراسم ویدئو کنفرانس در لرستان، ناهید پرویز پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با حضور در جمع تعدادی از بانوان تسهیلگر در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی لرستان به نقش سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در توانمندسازی زنان روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: در راستای توانمندسازی زنان روستایی و عشایری تاکنون تعداد ۱۴۰ صندوق خرد زنان روستایی تشکیل شده و برای سال ۹٩ نیز تشکیل ۵۰ صندوق جدید پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: کسب رتبه برتر دفتر آموزش زنان روستایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان در سطح کشور به جهت اجرای پروژه ایجاد ۲۶۴ سایت باغچه‌های سلامت خانگی، تولید محصول سالم گواهی شده توسط زنان روستایی استان که منجر به دریافت ۱۰ گواهی استاندارد تشویقی در سطح استان شد و همچنین ثبت ۸۰۹ نفر تسهیلگر زن روستایی در سامانه تسهیلگری نشان از اقدامات مؤثر سازمان جهاد کشاورزی لرستان در توجه به این قشر از جامعه دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا