بین الملل

ترامپ احتمالا ظرف 2 روز آینده از توافق سودان و اسرائیل خبر می‌دهد


رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا احتمالا ظرف دو روز آینده از توافق عادی سازی روابط سودان با اسرائیل خبر می‌دهد.


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توافق قریب الوقوع سازش میان این رژیم و حکومت سودان خبر می دهند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «تماس‌های میان اسرائیل و سودان با وساطت آمریکا با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.»

به گفته این رسانه‌ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا احتمالا توافق عادی سازی روابط میان خارطوم و اسرائیل را ظرف دو روز آینده اعلام می‌کند.

ترامپ هم امشب در توئیتی اعلام کرد که سودان با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به خانواده‌های «قربانیان تروریسم» موافقت کرده و پس از آن این کشور از فهرست کشورهای حامی تروریسم حذف خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: «یک خبر فوق‌العاده! دولت جدید سودان که در حال حرکت در مسیر پیشرفت‌های بزرگ است با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به قربانیان و خانواده‌های تروریسم موافقت کرد. پس از پرداخت، من نام سودان را از فهرست حامیان تروریسم دولتی خارج خواهم کرد. پس از مدت‌ها انتظار عدالت برای مردم آمریکا محقق می‌شود و این گامی بزرگ از سوی سودان است.»

انتهای پیام/.


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا