ورزش

کارشناس قطری: منتفی شدن انتقال خلیل‌زاده به الریان صحت ندارد/امیداوریم او تا چند روز آینده به دوحه بیاید


یک کارشناس قطری عنوان کرد هنوز احتمال انتقال مدافع پرسپولیس به الریان منتفی نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته گذشته رسانه های قطر از توافق شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس با باشگاه الریان قطر خبر دادند ولی باشگاه پرسپولیس در هفته اخیر تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را راضی به ماندن در ترکیب تیم کند.

رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارنظرش عنوان کرد: ان شالله خلیل زاده با ما می ماند. هنوز به صورت رسمی ماندن این مدافع در ترکیب سرخ پوشان پایتخت قطعی نیست.

در همین رابطه علی النعیمی، کارشناس قطری از منابع آگاه خود در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر خبر داد: باشگاه الریان باید در سریع ترین زمان ممکن مدافع ایرانی چند پسته(شجاع خلیل زاده) را جذب کند. سران باشگاه به دلیل مشکل خط دفاع باید انتقال این بازیکن ایرانی را نهایی کنند.

یک کارشناس دیگر شبکه الکاس در میان صحبت های النعیمی از شنیده شدن خبری مبنی بر منتفی شدن انتقال خلیل زاده خبر داد ولی النعیمی با جدیت تمام این موضوع را رد کرد و گفت: نه به هیچ وجه این خبر صحت ندارد. توافقات با خلیل زاده انجام شده  و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن خودش را به دوحه برساند چون تنها 5 روز برای اتمام دوران نقل و انتقالات در قطر باقی مانده است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا