ورزش

پیشنهادمان را به فدراسیون والیبال داده‌ایم/ با متمرکز موافق هستیم

‌عباسعلی میرحسینی گفت: پیشنهاد برگزاری رقابت های متمرکز در دور رفت را به فدراسیون داده ایم.

مدیرعامل باشگاه والیبال شهداب یزد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه ارسال بسته پیشنهادی خود به فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه دستگاه فکس فدراسیون با مشکل مواجه بود و ما در نهایت از طریق واتساپ موفق شدیم برنامه خود را ارسال کنیم.

عباسعلی میرحسینی درباره پیشنهادات فدراسیون والیبال برای نحوه برگزاری رقابت‌ها گفت: فدراسیون والیبال ۳ پیشنهاد را مطرح کرده است که باید یکی را بپذیریم. باشگاه ما با پیشنهاد سوم موافق است به شرطی که نتایج دور رفت محاسبه شود و تیم‌ها در دو گروه به صورت متوسط تقسیم شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون و باشگاه‌ها دغدغه سلامت بازیکنان و جامعه را در اولویت خود قرار داده‌اند باید شیوه‌ای را در نظر بگیریم که خطرات کاهش یابد.

میرحسینی ادامه داد: همانطور که می‌دانید در نیم فصل نخست ۶۰ درصد تیم‌ها دچار ویروس کرونا شده‌اند. به همین دلیل پیشنهاد ما به فدراسیون این است که ۷ هفته باقیمانده از دور رفت را نیز به صورت متمرکز در تهران برگزار کنند و دور برگشت را نیز در یک گروه به صورت متمرکز باز هم به میزبانی تهران به پایان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله پلی آف را نیز به میزبانی شهر بیطرف مثل ارومیه یا اردبیل برگزار کند. ان شاالله که فدراسیون با تصمیمات درست و استفاده از خرد جمعی باشگاه‌ها به جمع بندی مناسبی برسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا