جامعه

«ناجا» خط مقدم تأمین نظم و امنیت اجتماعی در کشور است


رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا‌ با تأکید بر اینکه امنیت زیربنا و زیر ساخت هرگونه پیشرفت در کشور به شمار می‌رود، گفت: پلیس مدافع امنیت، آسایش و آرامش مردم است.


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار “احمدرضا رادان” با اعلام اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین نظم و امنیت اجتماعی در کشوراست اظهار داشت: ناجا بیشترین میزان تعامل و ارتباط با اقشار مختلف اجتماعی را دارد و بیش از هر سازمان و نهادی نیازمند همراه­ سازی و جلب مشارکت عمومی در راستای اجرای ماموریت­ های ذاتی خود است.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: تأمین امنیت پایدار در جامعه نیازمند همکاری و مشارکت مردم و تمامی سازمان ها و نهادهای ذی ربط است که می تواند در هفته نیروی انتظامی همچون ایام سال فرصت را مغتنم شمرده و با ارائه خدمات مضاف نسبت به جلب مشارکت بیشتر افکار عمومی و همراه ساختن آنها اقدام کند.

سردار رادان با اشاره به شعار هفته ناجا سال 99 با عنوان ” با هم برای امنیت و سلامت” تصریح کرد: انتخاب این شعار بیانگر آن است که پلیس در تمامی مراحل زندگی اجتماعی مردم مدافع امنیت، آسایش و آرامش آنهاست.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه امنیت نیازی بنیادین و پایدار است که فراهم شدن سایر نیاز های جمعی منوط به استقرار آن است، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی همواره بر خود می بالند که در مسیر خدمت به مردم، که همانا برقراری نظم و امنیت، آرامش و آسایش برای آن هاست، گام بر می دارند.

سردار رادان با تأکید بر اینکه امنیت زیربنا و زیر ساخت هرگونه توسعه در کشور به شمار می رود، اظهار داشت: تامین امنیت پایدار و نظم داخلی مهمترین وظیفه پلیس است که در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی وجود امنیت پایدار در جامعه را مهمترین مطالبه مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی همواره از مردم، در کنار مردم و با مردم است و خدمتگزاری به هموطنان عزیز را بزرگترین و بهترین مدال افتخار برای خود می داند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در جمهوری اسلامی ایران بر مدار ولایت و پیروی از حضرت امام خامنه ای، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) گام بر می دارد، خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در این مسیر که همانا تحقق امنیت پایدار در کشور است از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و تا پای جان ایستاده اند.

سردار رادان از مردم به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی پلیس یاد کرد و گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی همواره به سوی مردم دست نیاز برای مشارکت در تأمین امنیت دراز کرده و هیچ ابایی از آن ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیتی که در شأن و منزلت مردم عزیزمان باشد، شبانه روز تلاش و مجاهدت می کند، اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در سخنان خود همواره از کارکنان نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرده اند که مایه مباهات است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی از تمامی همکاران خود که در راه تأمین نظم و امنیت جامعه تلاش می کنند، درخواست کرد با تمام وجود برای برقراری آسایش و آرامش مردم تلاش کرده و خود را خادمان کوچک آنها بدانند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا