ورزش

احتمال استفاده از رضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم/ تغییر وزن پویا ناصرپور در اردوی اول

هرچند در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نام پویا ناصرپور و رضا گرایی در اوزان ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم آمده، اما وزن این دو نفر دستخوش تغییرات احتمالی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از آنکه کرونا تمامی برنامه‌های تیم‌های ملی کشتی را تعطیل کند، کادرفنی تیم ملی فرنگی در نظر داشت از محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم در مسابقات گزینشی المپیک استفاده کند، هرچند او پیش از آن به مدعیان وزن 72 کیلوگرم پیوسته بود.

نام این کشتی گیر در فهرست اردونشینان فرنگی در اولین اردوی مسابقات جهانی 2020 صربستان در وزن 72 کیلوگرم در کنار اشکان سعادتی و علی ارسلان دیده می‌شود اما با این وجود همچنان این دیدگاه وجود دارد که از این کشتی گیر برای مسابقات گزینشی المپیک که فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده به انجام خواهد رسید، در وزن 67 کیلوگرم استفاده شود.

وزن بدن او اکنون 71 کیلوگرم است و حتی اگر در مسابقات جهانی صربستان، ملی پوش منتخب وزن 72 کیلوگرم باشد، چند ماه بعد باز هم توان کشتی گرفتن در وزن 67 کیلوگرم را خواهد داشت.

 

در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی، محمدجواد رضایی و دانیال سهرابی نفرات دعوت شده به اردوی اول تیم ملی کشتی فرنگی هستند. همچنین پویا ناصرپور که در وزن 55 کیلوگرم به اردو دعوت شده، به دلیل اضافه وزن، حالا در وزن 60 کیلوگرم رقابت خواهد کرد.

مسابقات جهانی 2020 قرار است 22 تا 30 آذر ماه در بلگراد صربستان برگزار شود. فدراسیون کشتی ایران برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا