جامعه

حل مشکلات ترافیکی مستلزم همگرایی همه دستگاههای موثر است

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: حل مشکلات ترافیکی مستلزم همگرایی همه دستگاههای موثر در این حوزه است و کار جزیره ای پاسخگو نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی اظهار کرد: عمده مشکلات ما از برخی بی اخلاقی‌ها هست، راننده اگر بی اخلاق باشد می‌تواند عواقب بدی را برای جامعه رقم بزند.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل کار جزیره‌ای و بخشی جواب نمی‌دهد و حتماً باید یک هم افزایی بین تمامی دستگاه‌ها ایجاد شود.

سردار حسینی بیان کرد: ایمنی حمل و نقل به ویژه حمل و نقل عمومی اهمیت بالایی دارد، حمل نقل برای ما حیاتی است چراکه زیرساختِ زیرساخت‌ها است.

وی گفت: زمانی که فردی در این حوزه به عنوان یک فرد منتخب و انسان برتر و متمایز از دیگران انتخاب می‌شود به جرأت می‌توان گفت که انسانی با اخلاق است. اخلاق این فرد به او اجازه نداده که از چارچوب مقررات تعریف شده خارج شود.

سردار حسینی اظهار کرد: عدد افرادی که در کشور این ویژگی بسیار زیاد است و خوب است که از ظرفیت این افراد استفاده کنیم که خود این دوستان که درواقع جزئی از این جامعه هستند به عنوان سفیران فرهنگ ترافیکی باشند.

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: در حوزه ترافیک و حمل و نقل مطمئناً کار جزیره‌ای و بخشی جواب نمی‌دهد و باید هم افزایی بین افراد مؤثر در این حوزه صورت گیرد تا بتوانیم خروجی مناسبی داشته باشیم. ایمنی تردد برای ما مهم است. به ویژه در حمل و نقل عمومی و کشوری مثل ما که ترددش مبتنی بر تردد جاده‌ای است.

وی افزود: برای ما حمل و نقل مسافر یا بار در بخش عمومی حیاتی است و می‌توان آن را زیر ساخت زیر ساخت‌ها نام ببریم.

وی گفت: باید در برخی موارد اجزای قوانین و مقررات‌ها به زعم بعضی‌ها حتی بی‌رحمانه هم اجرا کنیم به ویژه در دوره کرونایی که ما را آزار داده است.

سردار حسینی ادامه داد: همه شرایط را می‌دانیم و با گوشت و پوست و استخوان خود درک می‌کنیم اما ایمنی تردد برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: ایمنی برای ما مهم است چرا که مردم سرمایه این مملکت مد و ما وظیفه داریم که از آن صیانت کنیم.

وی اظهار کرد: می‌پذیریم که ایراد زیادی داریم اما این را هم می‌گوئیم که سعی می‌کنیم کم نداریم و هر چه می‌توانیم انجام دهیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا