شهرستان ها

ثبت‌نام اولیه۹۰درصدروستاییان خرمشهر برای دریافت عوائدحاصل ازسوخت

خرمشهر- بخشدار مرکزی خرمشهر گفت: تاکنون برای ۹۰ درصد از روستاییان بخش مرکزی خرمشهر ثبت‌نام اولیه عوائد حاصل از سوخت انجام شده است.

عباس پورمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی ابلاغ اداره کل اقتصادی استانداری خوزستان برای اختصاص عوائد سوخت به روستاییان مرزنشین که شامل تمام روستاهای بخش مرکزی خرمشهر می‌شود، روند ثبت‌نام از روستاییان خرمشهری با همکاری دهیاران آغاز شد.

وی افزود: ثبت‌نام روستاییان بخش مرکزی خرمشهر از دو هفته گذشته آغاز شد و ۱۰ اکیپ در حال انجام ثبت‌نام اولیه هستند.

بخشدار مرکزی خرمشهر بر انجام بخش بیشتر کار تأکید کرد و گفت: پیش از آغاز ثبت‌نام‌ها، دهیاران به روستاییان اطلاع‌رسانی لازم را انجام دادند و مردم با اطلاع از این طرح برای ثبت‌نام مراجعه کردند که تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است.

وی در ادامه با یادآور شدن اینکه ثبت‌نام‌های انجام شده توسط دهیاران تنها ثبت‌نام اولیه است، افزود: روستاییان برای تکمیل روند ثبت‌نام باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و در صورت مشکل یا مغایرت اطلاعات می‌توان در دفاتر پیشخوان نسبت به اصلاح آن موارد اقدام کرد.

پورمند مهلت مشخصی را برای ادامه ثبت‌نام اولیه اعلام نکرد و گفت: سامانه ثبت‌نام عوائد حاصل از سوخت، سامانه‌ای ملی است و مشخص نیست تا چه زمانی امکان ثبت‌نام فراهم است و بر همین اساس از روستاییان درخواست می‌شود تا زمانی که سامانه فعال است، نسبت به تکمیل روند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بخشدار مرکزی خرمشهر از روستائیانی که تاکنون برای عوائد حاصل از سوخت ثبت‌نام نکرده‌اند، درخواست کرد که برای ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به دهیاری روستای خود مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خرمشهر ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی دارد که در سامانه برای هر خانوار ثبت چهار نفر به نام سرپرست خانوار امکان‌پذیر است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا