ورزش

طباطبایی: بسکتبال ایران پتانسیل حضور در جمع ۸ تیم برتر دنیا را دارد


رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم ملی بسکتبال ما پتانسیل این را دارد که در جمع ۸ یا ۱۰ تیم برتر دنیا قرار بگیرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رامین طباطبایی در جلسه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: درهای فدراسیون به روی همه باز است و هرکسی می‌تواند نظرات و انتقادهای خود را به ما ارائه دهد، اما در این مدت ۲ و نیم سالی که بنده در خدمت بسکتبال هستم، غیر از چند نفر دیگر کسی این کار را نکرده و برخی در فضای مجازی مطالب خود را بیان می کنند.

وی ادامه داد: دوست داریم ارتباط ها مستقیم باشد نه اینکه مربی یا کارشناس بخواهد از طریق رسانه‌ها حرف خود را به ما برساند‌. این موضوع صورت‌ خوشی ندارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بسکتبال به شرایطی رسیده که الان ۱۶ تیم آماده حضور در لیگ برتر هستند و چند تیم دیگر هم خواهان بودند و این نشان می‌دهد که بسکتبال شرایط خوبی دارد و باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

وی با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات ادامه داد: در حال حاضر ما مجوز برگزاری بازی ها به صورت متمرکز در تهران را داریم. همانطور که دیدید والیبال هم با توجه به مثبت شدن تست بازیکنان در نهایت به برگزاری بازی ها به صورت متمرکز رسید و فعلا چاره ای جز این ‌نیست.

وی در این جلسه گریزی هم به عملکرد تیم ملی بسکتبال زد و گفت: تیم ملی با زحمات کادرفنی و بازیکنان به المپیک رسید و ما این پتانسیل را داریم که جزء ۸ تا ۱۰ تیم برتر دنیا قرار بگیریم.

طباطبایی همچنین با تشکر از رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها در این مدت کمک حال فدراسیون بودند و نقدها و حمایت های خود را اعلام  کردند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا