شهرستان ها

ساماندهی پخش نفت سفید و گاز مایع در بوشهر/ توزیع الکترونیکی شد

بوشهر – مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر از اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نیک‌تاج صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: توزیع نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز خانوارها با استفاده از بستر بانکی و به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع نقش بسیار مهمی در تسهیل در دسترسی مردم به گاز مایع دارد و این طرح در استان بوشهر به صورت مطلوبی در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر افزود: باید اطلاعات همه افراد سرپرست خانوارهای فاقد گاز طبیعی در سامانه مذکور ثبت شود تا برای دریافت سهمیه خود با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه تأمین سوخت مصرف‌کنندگان واقعی یکی از رسالت‌های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، مدیریت و ساماندهی توزیع این فرآورده است.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست خواستار تسهیل در روند الکترونیکی شدن اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در شهرستان تنگستان شد.

عبدالحسن رفیعی پور ضمن تشکر از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در تنگستان افزود: با توجه به اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهرستان روستایی و بیشتر این جمعیت نیز اقدامی در جهت اشتراک پذیری گاز خانگی نکرده‌اند و سال‌های گذشته با مشکل تأمین سوخت نفت سفید و گاز مایع در فصل زمستان مواجه می‌شدند با اجرای طرح الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع این مشکل رفع و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا