ورزش

تیموری: دنبال قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به پیراهن تیم ملی هستم

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: رسیدن به تیم ملی و قهرمانی در لیگ برتر هدف‌های مهم من در فصل جدید هستند.

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال تراکتور گفت: تمرینات پرفشار بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و البته کار تاکتیکی هم انجام می‌دهیم تا خودمان را با تفکرات سرمربی جدید هماهنگ کنیم. یک بازی درون تیمی و یک بازی دوستانه انجام داده‌ایم و تلاش می‌کنیم برای شروع لیگ برتر به آمادگی کامل برسیم.

وی در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تراکتور تاکید کرد: این انتخاب خوبی بود و علی آقا در تیم‌هایی که مربیگری کرده، نتایج خوبی گرفته است. امسال تمام اعضای تراکتور از تدارکات، کادر پزشکی، بازیکنان، کادر فنی و … همه دنبال موفقیت و قهرمانی هستیم و تیمی همدل داریم. در سه جام مهم حضور داریم و تمام هدفمان خوشحال کردن هوادارن تراکتور است. با اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود ولی هواداران همیشه حامی تراکتور هستند و به ما انگیزه می‌دهند.

 

مدافع تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا بازیکنان جدید تراکتور می‌توانند جای بازیکنانی که جدا شدند را پر کنند؟» اظهار داشت: بازیکنان جدید ما کیفیت خوبی دارند، ما یک تیم هستیم و همه در کنار هم باید برای موفقیت تیم بجنگیم تا به هدف‌‌هایمان برسیم.

تیموری در خصوص وضعیت خودش در تراکتور خاطرنشان کرد: خوشحالم که فصل بعد هم در تراکتور هستم و امیدوارم تیمی قوی‌تر از فصل گذشته را ببینیم. قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به تیم ملی دو هدف مهم من هستند و امیدوارم به این هدف‌هایم برسم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا