ورزش

اعتراض اتوئو به قرار گرفتن نامش در فهرست بهترین بال‌های راست تاریخ فوتبال!

ستاره کامرونی سابق تیم بارسلونا از اینکه نامش توسط نشریه فرانس فوتبال در فهرست بهترن بال‌های راست‌ تاریخ فوتبال قرار گرفته ناراضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه فرانس فوتبال فرانسه که هر ساله توپ طلا را به عنوان جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان اهدا می‌کند، به تازگی اقدام به معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در هر یک از پست‌ها برای قرارگیری در تیم رؤیایی توپ طلا کرده و در همین راستا هم دو روز پیش فهرستی از بهترین بال‌های راست تاریخ را منتشر کرد که در این فهرست نام ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سابق بارسلونا هم دیده می‌شود. اتوئو اما گویا خیلی از این موضوع راضی نیست.

اتوئو اگرچه سابق بازی به عنوان بال راست را هم دارد اما اکثر افتخارات تیمی و انفرادی خود را زمانی کسب کرد که به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کرد. او در این پست 56 گل در 118 بازی‌اش برای تیم ملی کامرون زد و بخش بیشتری 371 گلی خود در 764 بازی باشگاهی‌اش را به ثمر رساند.

به همین دلیل اتوئوی 39 ساله معتقد است که فرانس فوتبال با معرفی او به عنوان بال راست، به نوعی به او بی‌احترامی کرده است.

اتوئو در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست بهترین‌ بال‌های راست تاریخ توسط فرانس فوتبال پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد و در آن نوشت: ممنونم اما من فقط یکی دو سال به عنوان بال راست بازی کردم در حالی که 25 سال از دوران بازی‌ام مهاجم نوک بودم. این بی‌احترامی است، فرانس فوتبال».

در فهرستی که اتوئو در آن قرار گرفته نام ستاره‌های دیگری مانند لیونل مسی، آرین روبن، لوئیز فیگو، دیوید بکام، جرج بست، کوین کیگان، استنلی متیوز، ژرزینیو و گارینشا نیز دیده می‌شود.

اتوئو ماه سپتامبر سال 2019 پس از انجام آخرین روزهای دوران بازی‌اش در تیم باشگاهی قطر اس‌سی بازنشسته شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا