بازار

موتورسواران اسنپ‌باکس چقدر درآمد دارند؟

طبق گفته اسنپ، ماه گذشته در استان تهران موتورسواران اسنپ‌باکس تا ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده‌اند. اما فعالیت در اسنپ‌باکس مزایای دیگری هم برای موتورسواران دارد که به آن می‌پرداریم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با افزایش روزافزون حجم ترافیک، تمایل به استفاده از موتور برای جابه‌جایی در سطح شهر هر روز بیشتر می‌شود. از طرفی موتورسواران بسیاری از این وسیله نقلیه برای جابه‌جایی مسافر و مرسولات کوچک استفاده می‌کنند. سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل مثل اسنپ شرایطی به وجود آورده‌اند که راکبان بتوانند مشتریان خود را به سادگی پیدا کنند و کسب درآمدشان تضمین‌ شده باشد.

طبق گفته اسنپ، ماه گذشته در استان تهران موتورسواران اسنپ‌باکس تا ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده‌اند. اما فعالیت در اسنپ‌باکس مزایای دیگری هم برای موتورسواران دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

طرح‌های تشویقی و پاداش‌های جانبی

سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل برای آن که بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان خود باشند، از راهکار ارائه‌ پاداش برای جذب و معرفی راکب جدید استفاده می‌کنند. به طور مثال اسنپ بر حسب شهرهای مختلف برای پیوستن موتورسوار جدید تا ۱۰میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته است. همچنین طرح‌های تشویقی و پاداش‌هایی به صورت روزانه و هفتگی برای موتورسواران اسنپ‌باکس در نظر گرفته شده است. به گفته اسنپ در حال حاضر سرویس اسنپ‌باکس در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، قم، اهواز، تبریز، کرمان و یزد فعال است و به زودی دیگر شهرها هم به ناوگان اسنپ‌باکس اضافه خواهند شد.

امکان کسب درآمد در بخش‌های متنوع

اسنپ‌ خدمات متنوعی دارد که موتورسواران می‌توانند در آن فعال باشند، از جمله حمل مرسوله (اسنپ‌باکس)، حمل مسافر (اسنپ‌بایک)، حمل سفارشات غذایی (اسنپ‌فود) و حمل محصولات سوپرمارکتی (اسنپ‌مارکت). اکنون بیش از ۱۵۰هزار موتورسوار در اسنپ مشغول به کسب درآمد هستند.

قیمت‌گذاری پویا و افزایش درآمد موتورسواران

در پی افزایش تورمی هزینه‌ها و بالا رفتن قیمت وسیله نقلیه، بنزین و استهلاک، سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل تغییراتی در قیمت‌گذاری خدمات خود پیاده‌سازی کردند. اسنپ با سیستم قیمت‌گذاری پویا توانسته درآمدزایی کاربران راننده اسنپ‌باکس را در سه ماهه اخیر به طور میانگین تا ۲۸ درصد افزایش دهد. به همراه این افزایش درآمد، پاداش‌ها و جوایز نقدی بیشتری را برای تشویق کاربران موتورسوار خود در نظر گرفته است تا علاوه بر تضمین درآمد آنها، میزان پذیرش درخواست‌ها از طرف کاربران مسافر و ارسال‌کننده مرسولات هم بیشتر شود.

خدمات باشگاه رانندگان اسنپ‌باکس

باشگاه رانندگان در اسنپ‌باکس به منظور تامین نیازها و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده به کاربران موتورسوار ایجاد شده است. برخی از این خدمات مربوط به وسیله نقلیه، مثل تامین لاستیک، باتری، قطعات یدکی، تعمیرات و غیره و برخی دیگر مربوط به کاربر موتورسوار و خانواده او می‌شود. تا کنون مواردی مثل خدمات پزشکی، کلاه کاسکت، کاپشن برای فصل سرما، بسته‌های سلامت و اقلام بهداشتی و غیره در دسترس کاربران راننده قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح‌های تخفیفی و خدمات باشگاه رانندگان اسنپ‌باکس می‌توانید به کانال اینستاگرام باشگاه رانندگان اسنپ‌باکس مراجعه کنید.

سهمیه بنزین موتور سواران

کلیه کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس به واسطه فعالیت خود در زمینه حمل‌ونقل سهمیه بنزین دریافت می‌کنند. میزان سهمیه بنزین در حال حاضر به ازای هر ۱۰۰کیلومتر ۲.۵ لیتر بنزین است و این سهمیه تا سقف ۱۰۰ لیتر بنزین در ماه در نظر گرفته شده است.

در نهایت اسنپ با توجه به شیوع کرونا شرایطی را فراهم کرده تا متقاضیان پیوستن به این شرکت به عنوان کاربر راننده نیازی به مراجعه حضوری به محل ثبت‌نام نداشته باشند. شما می‌توانید از طریق پنل ثبت‌نام دیجیتال اسنپ بدون نیاز به مراجعه حضوری برای عضویت در این شرکت ثبت‌نام کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.



خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا