شهرستان ها

شهید بابایی فرزند قزوین اما الگوی جهانی بود

قزوین- معاون فرهنگی امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: شهید بابایی فرزند قزوین بود اما الگو جهانی شد و ما باید توان معرفی این رشادت‌ها را در سطح بین المللی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود غیاثی راد در مراسم گرامی‌داشت شهیدان عباس بابایی و حسین لشگری و شهدای خلبان که صبح پنج‌شنبه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در تمامی صحنه‌های جنگ ما شاهد تکرار وقایع کربلا بودیم چنانچه حتی عناوین و عملیات‌های این جنگ نیز برگرفته از عناوین کربلا بود.

معاون فرهنگی امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور بیان کرد: جنگ و دفاع از حق و باطل آغاز و پایان ندارد و حتی مبارزات سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی با دولت منحوس داعش نیز یک پایان نبود بلکه حلقه‌ای از مبارزات حق علیه باطل بود که نقطه آغاز این زنجیره در جنگ احد و قیام نوه پیامبر (ص) بود و نقطه پایان این جنگ با حکومت عدالت گستر جهانی و حکومت اسلامی و حسینی موعود خاتمه می‌یابد.

وی افزود: شهید بابایی فرزند قزوین بود اما الگو جهانی شد و ما باید توان معرفی این رشادت‌ها را در سطح بین المللی داشته باشیم و از کتابی که بر اساس زندگی و شخصیت معنوی ایشان نوشته شده باید در کنار کتاب‌های مهم اسلامی قرار بگیرد تا جوانان از آن الگو بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه زندگی ایشان با چهل حدیث و آیه مطرح شده است ابراز کرد: عباس بابایی مصداق بارز و الگو اقتصاد مقاومتی بود.

وی در پایان ضمن اشاره به رشادت‌های شهید لشگری گفت: لازم است ما رشادت‌های این دو شهید بزرگوار را به سمع جهان برسانیم و این دو شهید را که طبق بیانات رهبر انقلاب اسطوره‌های جهانی هستند به مردم جهان معرفی کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا