جامعه

رفت و روب روزانه تهران با تلاش 14 هزار پاکبان/ تقدیر از ۵ پاکبان نمونه توسط حناچی


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از تقدیر پاکبان‌های نمونه پایتخت با حضور شهردار تهران خبر داد و گفت: رفت و روب روزانه ۱۲۴ کیلومتر مربع از کلانشهر تهران با تلاش 14 هزار پاکبان در حال انجام است.


به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور درباره تقدیر پاکبان‌های نمونه پایتخت اظهارداشت: رفت و روب روزانه ۱۲۴ کیلومتر مربع از کلانشهر تهران به همت 14 هزار پاکبان پرتلاش پایتخت انجام می‌شود.

وی افزود: پاکبان‌های سازمان پسماند شهرداری تهران از مهم‌ترین گروه‌های تلاش‌گر در راستای کنترل بهداشت محیط بویژه در روزهای همه گیری ویروس کرونا در جامعه هستند که فعالیت‌های آنان با وجود اینکه در خط مقدم مقابله با کرونا هستند شاید کمتر به‌چشم بیاید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: در راستای تقدیر از زحمات و مخاطرات شبانه روزی این تلاشگران، سازمان مدیریت پسماند موضوع انتخاب پاکبان نمونه شهر تهران را در تاریخ ۲۳ اردیبهشت سال جاری در دستور کار خود قرار داد.

علیپور با اشاره به شاخص‌های انتخاب پاکبان نمونه گفت: برخورداری از حسن معاشرت و سعه صدر در ارتباط با شهروندان و همکاران، امانت داری و حفظ بیت المال، خیرخواهی و کمک رسانی به دیگران، رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی، مشارکت موثر در موقعیت های بحرانی، تشویق و ترغیب دیگران به حفظ پاکیزگی و نظافت شهر از جمله مهم‌ترین شاخص های مد نظر جهت انتخاب پاکبان نمونه بوده است.

وی افزود: این انتخاب در دو سطح مردمی و مناطق صورت گرفته و سازمان مدیریت پسماند پس از انتشار فراخوان «انتخاب پاکبان نمونه شهر تهران» در خرداد، پذیرای تماس‌های شهروندان و شهرداری های مناطق ۲۲گانه برای ثبت مشخصات پاکبان های منتخب بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: پس از بررسی همه موارد ارسالی، ۳۰ پاکبان نمونه پایتخت انتخاب شدند که به منظور رعایت موازین بهداشتی به قید قرعه ۵ تن از این افراد در اولین دوره انتخاب فصلی پاکبانان نمونه روز چهارشنبه توسط پیروز حناچی شهردار تهران تقدیر و تجلیل خواهند شد. ضمنا در مراسمی دیگر سایر پاکبان‌های منتخب از سوی سازمان مدیریت پسماند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا