موسیقی

جشنواره “کرونا و آسیب‌های اجتماعی” برگزار می‌شود

جشنواره کشوری کرونا و آسیب‌های اجتماعی به منظور پویایی فرهنگ و هنر و دلگرمی هنرمندان کشورمان در سه بخش عکس، پوستر و تصویرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه خانه مارلیک شهر تاریخی یزد با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد، خانه فرهنگ صدوقی و گروه ستاره کویر یزد در نظر دارند در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا که شرایط زندگی تمامی اقشار جامعه را تحت‌الشعاع قرار داده است و به منظور پویایی فرهنگ و هنر و دلگرمی هنرمندان کشورمان، جشنواره کشوری کرونا و آسیب‌های اجتماعی را در سه بخش عکس، پوستر و تصویرسازی برگزار کنند.

مهلت ارسال آثار تا 20 آبان‌ماه و از طریق ایمیل gallery@marlik.info و یا شماره واتساپ “09128961713” است و نتایج روز پانزدهم  آذرماه  اعلام خواهد شد.

همچنین نمایشگاهی از آثار ارسالی به جشنواره برگزار خواهد شد که زمان افتتاح آن هفدهم آذر و زمان اختتامیه آن بیست و سوم آذر ماه 1399 خواهد بود.

براساس این گزارش شرکت در این جشنواره برای عموم هنرمندان، دانشجویان و هنرجویان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به عکاسی و گرافیک آزاد است و قوانین بخش‌های مختلف آن در پوستر فراخوان جشنواره اعلام شده است.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا