جامعه

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با جدیت شهادت آمر به معروف را پیگیری می‌کند


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در پی شهادت بسیجی آمر به معروف، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در جهت پیگیری موضوع، برخورد با مجرمین و احقاق حق خانواده این شهید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، در پی شهادت پاسدار بسیجی شهی«محمد محمدی»، حجت الاسلام والمسلمین حامد فاطمی روش، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران طی صدور پیامی شهادت این پاسدار بسیجی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر شهادت مظلومانه بسیجی مجاهد و دوست عزیز جناب آقای محمد محمدی حزن و اندوه را برایم به ارمغان آورد. از دست دادن یک انقلابی تلاشگر که عمر خویش را در راه کمک به محرومان و اعتلای پرچم حق مصروف داشت محزونم کرد و لوث وجود جاهلان بی‌خرد که خیرخواهی خیرخواهان را اینگونه پاسخ می‌دهند اندوهگینم کرد. او که به حق مصداق وَأمُرْ بِالمَعْرُوفِ وَانْهَ عَنِ المُنْکَرِ وَاصْبِر عَلَی مَا أصَابَک گردید، در آغوش رحمت بی‌کران حضرت حق آرام گرفت.

لکن مسببین این حادثه و بازدارندگان امر به معروف و نهی از منکر بدانند ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، در راستای اجرای وظیفه قانونی خود، ضمن محکومیت شدید اینگونه حوادث غیر انسانی، در جهت پیگیری موضوع، برخورد با مجرمین و احقاق حق خانواده داغدیده از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد».

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا